לפי מחקר אחרון שבוצע על ידי אתר השיווק MarketingLand, כ – 90% מן הגולשים מבססים את החלטתם על סמך ביקורות גולשים או ביקורות של מכרים ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר וכדומה). בסקר אחר שבוצע בעבר הוכח כי 79% מהגולשים סומכים על ביקורת וירטואלית כמו על המלצה אישית מחבר.
אם מעכלים את הנתונים הנ"ל, אפשר להסיק שביקורות גולשים, סקירות מוצרים ומנגנוני דירוג וירטואליים הם הכרחיים לכל בעל עסק אשר מוכר מוצרים או שירותים באינטרנט באמצעות אתר וורדפרס.
במידה ואתה מעוניין להוסיף אפשרויות דירוג לעמודי אתר הוורדפרס שלך (מוצרים, שירותים מובילים וכדומה) ישנם לא מעט פלאגינים שיכולים לעזור לך להטמיע את מגנון הדירוג. הנה חלק מהפלאגינים שאנחנו בדקנו ב – Webgate על מנת ליישם את מנגנון הדירוג על עמודי האתר.
WP Product Review Lite התוסף WP Product Review Lite מאפשר לך לבצע סקירות מוצרים בצורה קלה, פשוטה ומהירה. לאחר הורדה והתקנה של התוסף באתר, תוכל ליצור עמודי מוצר עם רשימת יתרונות/חסרונות, תיאור כללי לכל מוצר שנסקר ואפשרות למתן ביקורות גולשים בתוך עמוד המוצר עצמו.
במידה ואתה ממליץ על מוצרים של ספקים אחרים במתכונת של תוכניות שותפים, תוכל להוסיף כפתור "לחץ כאן" או "קנה עכשיו" בשביל להוביל את הגולש לספק המדובר.
WP Review הוא אחד הפלאגינים הפופולריים ביותר ליישום מנגנוני דירוג בוורדפרס. התוסף מיועד לדירוג עמודים כלליים (למשל, עמודי שירותים/מוצרים בתוך האתר) או לדירוג עמודי מוצר קיימים.
התוסף WP Review קל מאוד לשימוש והגדרות הניהול שלו ברורות, קלות להבנה וליישום באתר. הנה דוגמא לעמוד מוצר שמשתמש בתכונות של הפלאגין WP Review:
התוסף Rich Reviews משתמש בשורטקוד (shortcodes, קטעי קוד קצרים בוורדפרס) על מנת ליישם את יכולות הדירוג של התוסף על כל עמוד או פוסט באתר.
הייחודיות של התוסף Rich Reviews מתבטאת בכך שניתן להשתמש ב – 3 שורטקודים ייעודיים:
1. SHOW – שורטקוד אשר מציג ביקורות של משתמש ספציפי באתר.
2. FORM – שורטקוד אשר מציג טופס להשאר ביקורות גולשים בתוך האתר.
3. SNIPPET – שורטקוד אשר מציג את הדירוג הכללי של גולשי האתר בתוך העמוד הרלוונטי של המוצר או השירות שלך.
התוסף Comment Rating Field Plugin נועד עבור גולשים אשר מעוניינים להציג ביקורת רלוונטית בתוך האתר על פוסט או מוצר כלשהו. בנוסף, התוסף מייצר דירוג ממוצע של כל ביקורות האורחים אשר יוצג בתוך עמודי האתר ובתוצאות גוגל על ידי שימוש ב – Schema.
הנה דוגמא להצגת תגובות הגולשים:
לסיכום, אפשרויות דירוג ורייטינג לעמודי או מוצרי האתר יכולים להגדיל את הנראות של האתר בתוך תוצאות החיפוש וכתוצאה מכך להגדיל את כמות הפניות, הטלפונים והלקוחות החדשים לעסק.
אם אתה מעוניין לקבל עוד מאמרים, טיפים וחדשות מ –Webgate , הצטרף לקהילת האוהדים שלנו בפייסבוק, לחץ כאן ועשה לנו LIKE.
אתרי האינטרנט השונים דורשים תחזוקה שוטפת בכדי לשמור על רמת ביצועים גבוהה וחוויית משתמש איכותית…
יחסי ציבור לסטארטאפים והחשיבות שלהם בעידן הנוכחי אנחנו נמצאים בעידן הניו מדיה בו קשה מאוד…
מאז שהאינטרנט פרץ לחיינו, הוא הפך לחלק בלתי נפרד ומצליח לשפר את אמצעי התקשורת לטוב…
חברות רבות עושות שימוש על בסיס יומיומי במסמכים, תוכנות ונתונים רגישים אליהם משתמשים רבים נחשפים.…
אלמנטור הוא תוסף שחולל מהפכה של ממש בתהליך בניית אתרים. התוסף תואם למערכת וורדפרס ובשונה…
אתר אינטרנט הוא מוצר חובה בימינו. חיזוק המותג, קידום העסק, שיווק ומכירות הן כולן פונקציות…