חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
וובגייט אחסון אתרים

כיצד מוסיפים מנגנון רייטינג מבוסס כוכבים לאתר וורדפרס?

לפי מחקר אחרון שבוצע על ידי אתר השיווק MarketingLand, כ – 90% מן הגולשים מבססים את החלטתם על סמך ביקורות גולשים או ביקורות של מכרים ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר וכדומה). בסקר אחר שבוצע בעבר הוכח כי 79% מהגולשים סומכים על ביקורת וירטואלית כמו על המלצה אישית מחבר.

אם מעכלים את הנתונים הנ"ל, אפשר להסיק שביקורות גולשים, סקירות מוצרים ומנגנוני דירוג וירטואליים הם הכרחיים לכל בעל עסק אשר מוכר מוצרים או שירותים באינטרנט באמצעות אתר וורדפרס.

במידה ואתה מעוניין להוסיף אפשרויות דירוג לעמודי אתר הוורדפרס שלך (מוצרים, שירותים מובילים וכדומה) ישנם לא מעט פלאגינים שיכולים לעזור לך להטמיע את מגנון הדירוג. הנה חלק מהפלאגינים שאנחנו בדקנו ב – Webgate על מנת ליישם את מנגנון הדירוג על עמודי האתר.

 

פלאגינים ליישום מנגנוני דירוג ורייטינג באתרי וורדפרס

WP Product Review Lite התוסף WP Product Review Lite מאפשר לך לבצע סקירות מוצרים בצורה קלה, פשוטה ומהירה. לאחר הורדה והתקנה של התוסף באתר, תוכל ליצור עמודי מוצר עם רשימת יתרונות/חסרונות, תיאור כללי לכל מוצר שנסקר ואפשרות למתן ביקורות גולשים בתוך עמוד המוצר עצמו.
במידה ואתה ממליץ על מוצרים של ספקים אחרים במתכונת של תוכניות שותפים, תוכל להוסיף כפתור "לחץ כאן" או "קנה עכשיו" בשביל להוביל את הגולש לספק המדובר.

 

WP Review

WP Review הוא אחד הפלאגינים הפופולריים ביותר ליישום מנגנוני דירוג בוורדפרס. התוסף מיועד לדירוג עמודים כלליים (למשל, עמודי שירותים/מוצרים בתוך האתר) או לדירוג עמודי מוצר קיימים.

התוסף WP Review קל מאוד לשימוש והגדרות הניהול שלו ברורות, קלות להבנה וליישום באתר. הנה דוגמא לעמוד מוצר שמשתמש בתכונות של הפלאגין WP Review:

Rich Reviews

התוסף Rich Reviews משתמש בשורטקוד (shortcodes, קטעי קוד קצרים בוורדפרס) על מנת ליישם את יכולות הדירוג של התוסף על כל עמוד או פוסט באתר.
הייחודיות של התוסף Rich Reviews מתבטאת בכך שניתן להשתמש ב – 3 שורטקודים ייעודיים:
1. SHOW – שורטקוד אשר מציג ביקורות של משתמש ספציפי באתר.
2. FORM – שורטקוד אשר מציג טופס להשאר ביקורות גולשים בתוך האתר.
3. SNIPPET – שורטקוד אשר מציג את הדירוג הכללי של גולשי האתר בתוך העמוד הרלוונטי של המוצר או השירות שלך.

Comment Rating Field Plugin

התוסף Comment Rating Field Plugin נועד עבור גולשים אשר מעוניינים להציג ביקורת רלוונטית בתוך האתר על פוסט או מוצר כלשהו. בנוסף, התוסף מייצר דירוג ממוצע של כל ביקורות האורחים אשר יוצג בתוך עמודי האתר ובתוצאות גוגל על ידי שימוש ב – Schema.
הנה דוגמא להצגת תגובות הגולשים:

 

והנה דוגמא להצגת הדירוג הכללי:

לסיכום, אפשרויות דירוג ורייטינג לעמודי או מוצרי האתר יכולים להגדיל את הנראות של האתר בתוך תוצאות החיפוש וכתוצאה מכך להגדיל את כמות הפניות, הטלפונים והלקוחות החדשים לעסק.

 

אם אתה מעוניין לקבל עוד מאמרים, טיפים וחדשות מ –Webgate , הצטרף לקהילת האוהדים שלנו בפייסבוק, לחץ כאן ועשה לנו LIKE.

 

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.