שאלות ותשובות 
ניסיון, מקצועיות ושקיפות הינם רק חלק מעקרונות העבודה של צוות התמיכה שלנו. לקוחות גדולים וקטנים מקבלים יחס חם, הסברים מפורטים ופתרון בעיות מהיר ומקצועי. אנו עושים את מירב המאמצים לענות לכל לקוח בתוך שעתיים מרגע פתיחת התקלה בשעות היום ותוך 4 שעות בלילה לתקלות חרום. אנו מפעילים מענה אנושי 24 שעות אשר מעביר הודעות לטכנאים התורנים גם מחוץ לשעות העבודה. ניתן להתקשר לתמיכה בכל שעה של היום על מנת לדווח על תקלה משביתה של כל חשבון, ללא קשר אם יש תמיכה טלפונית או לא. לפניה באמצעות טופס יצירת הקשר עם מחלקת התמיכה לחץ כאן