חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
שרת פרטי בענן
חברות רבות עושות שימוש על בסיס יומיומי במסמכים, תוכנות ונתונים רגישים אליהם משתמשים רבים נחשפים. על מנת לשמור ולהגן על הנתונים והמידע הרגיש בבטחה ולגבות אותם ישנו צורך לאחסן אותם באמצעים שייתנו מענה לכך. שרת פרטי בענן יאחסן באופן בלעדי את התוכנות הרגישות השייכות לארגון שלכם ללא שותפים החולקים עימכם את שטח האחסון או בעלי גישה אל השרת. על מנת לקבל החלטה מושכלת ולבחור באמצעי האחסון הנכון לתוכנות הנהלת חשבונות שברשותכם - עקבו אחר השורות הבאות! 

חברות גדולות וקטנות נדרשות בשירותי הנהלת חשבונות, כדי לבצע מספר רב של פעולות הקשורות לשכר העובדים במקום, ניהול הוצאות והכנסות, ניהול מלאי, הפקת קבלות, בקרה, תכנון עתידי ועוד. הנהלת חשבונות בעידן של ימינו מבוססת ברובה על תוכנות שונות שהופכות את ניהול וניטור התחום לפשוט ומאורגן הרבה יותר. כדי להסתייע בתוכנות, לאחסן אותן ולוודא כי הן נותרות מעודכנות, מאובטחות ומכילות את האלמנטים הייחודיים הנדרשים לחברה שלכם, יש לבחון היטב כיצד ניתן לאחסן אותן.

מוכנים לשרת פרטי מבוסס מחשוב ענן בוובגייט? לחצו כאן להזמנה

חברות עשויות להחליט כי תוכנות הנהלת החשבונות בהן הן עושות שימוש ירכשו, יוקמו, יוטמעו, יעודכנו, יגובו ויאובטחו באמצעות אנשי המקצוע הרלוונטיים לכך בחברה עצמה. החלטה שכזו עשויה להיתרגם להוצאה כספית משמעותית, זמן לא מועט בו התוכנות יוטמעו וילמדו, דבר שיגרור תקופה לא מבוטלת של עבודה לא רציפה ועלויות כספיות. אפשרות נוספת היא להחליט כי תוכנות הנהלת חשבונות יאוחסנו בשרת פרטי בענן והחברה על עובדיה ייהנו משירותי ענן מותאמים הכוללים אחסון, אבטחה, גיבוי, עדכון, סיוע טכני זמין במידת הצורך ואף תוכנות בתשלום ללא צורך ברכישה מראש.

מהו שרת פרטי בענן?

שרת פרטי בענן הוא שירות מקצועי המאפשר יצוא של תוכנות, נתונים ועוד לידי שירות חיצוני הפועל לתחזוקה, גיבוי ושמירה עליהם. אפשרות היצוא וקבלת שירותי ענן מקצועיים, מעניקה לחברה את הידיעה כי תוכנות אלה מנוהלות על ידי מקצוענים בתחום, וכי אין עליהם לבזבז משאבים כספיים או זמן על מנת לעשות זאת בעצמם.

בחירה בשרת פרטי בענן בניגוד לשרתים שיתופיים, מאפשרת לכם ולחברתכם להיות הנהנים הבלעדיים מהשירות ובנוסף, להתאים את האפשרויות הזמינות השונות לצרכים הייחודיים לכם. שרת פרטי בענן בנוי על מנת לעמוד בתנועה נכבדת אל התוכנות המאוחסנות ומאופיין בהגדרות אבטחה מחמירות.

מהם היתרונות של שרת פרטי בענן?

תוכנות הנהלת חשבונות מהוות רכיב חשוב לקיומה והתנהלותה של כל חברה. על מנת להבטיח כי בחרתם בחירה נכונה בדבר אמצעי האחסון לתוכנות אלה, כדי להתרשם מהיתרונות בבחירת שירותי ענן פרטי:

  • שרת פרטי בענן מאפשר לכם לשנות באופן גמיש ודינמי את הנפח הנדרש לכם לשם אחסון על גבי השרת.

  • שירותי ענן מעניקים אפשרות לשימוש בתוכנות בתשלום ללא צורך ברכישתן מראש.

  • המידע הרגיש מאובטח באבטחה מחמירה על ידי מומחים בתחומם.

  • אין צורך בהקמה של חוות שרתים ותחזוקתה בעסק.

  • אין צורך במקום פיזי לאחסון שרתים.

  • תמיכה מקצועית וטכנית זמינה.

  • מהירות טעינה גבוהה.

 

שרת בענן פרטי בישראל כולל מערכת הפעלה, גיבוי וניהול מלא – לחצו כאן להזמנה

 

שירותי ענן לעסק: מה זה אומר?

מלבד תוכנות הנהלת חשבונות הנחשבות לאלמנט חובה בכל עסק כיום, תוכנות רבות נחשבות אף הן בסיסיות ונחוצות: שירותים לדואר האלקטרוני, לוגיסטיקה בעסק, גיבוי מידע ונתונים, אפליקציות אותן מפעילה החברה, כל אלה ועוד מהווים אלמנטים הדורשים תחזוקה שוטפת, גיבוי, אחסון, עדכון, אבטחה ועוד. בשל הצורך בהשקעת זמן רב, משאבים והקצאת עובדים מנוסים שידאגו מקרוב לתחומים אלה, חברות רבות החלו מייצאות את תחומי העיסוק הללו לחברות חיצוניות המעסיקות אנשי מקצוע מנוסים שידאגו לעסק שלכם היטב.

שירותי ענן לעסק מוצעים כחבילות שירות שונות הנבדלות זו מזו במפרט אותו הן מציעות: היקף שטח האחסון, מיקום השרתים, ממשקי ניהול, מערכות שונות להפעלה הנתמכות במסגרת שירות זה, התאמה לגודל מסד הנתונים ועוד.

מה כדאי לקחת בחשבון במידה ותבחרו לאחסן תוכנות הנהלת חשבונות בשרתי החברה?

שירותי ענן המיועדים לעסקים, ניחנים במאפיינים רבים המייחדים אותם ומקנים להם עדיפות על ניהול תוכנות ושרתים באופן עצמאי על ידי אנשי המקצוע בחברה עצמה. היקף אחסון רחב במיוחד, אפשרות גישה אל תוכנות ומערכות ללא צורך ברכישה שלהן, אין צורך ברכישה מיקום ותחזוקה של שרת לשם כך, והתוכנות השונות מגובות ומאובטחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

במידה ובחרתם באחסון תוכנות על גבי שרתי החברה, מוטב שתיקחו בחשבון את הנקודות הבאות:

  • משך הטמעה המערכות ולמידה יסודית שלהן על ידי אנשי המקצוע עשויים לגרור עיכובים שונים

  • במידה והשרת ימוקם פיזית בשטחי החברה יש לדאוג למקום ראוי לאחסנתו וסביבה מותאמת

  • אבטחת מערכות, עדכון שוטף, גיבוי נתונים, כל אלה דורשים אנשי מקצוע והשקעת זמן

  • עלות כספית גבוהה לרכישת תוכנות ומערכות לצורכי הנהלת חשבונות

איך לבחור נכון חברת שירותי ענן?

כדי ליהנות משירות ותמיכה מקסימליים ושירותים מותאמים לצרכים הספציפיים של החברה שלכם, יש לבחון היטב את החברה בה אתם עתידים לבחור כדי שתספק שירותי ענן לעסק שלכם. בשורות הבאות נסכם את הנקודות אותן

כדאי לכם לבחון:

  • מוניטין החברה שירותי ענן המסופקים בידי חברה בעלת מוניטין טוב וניסיון עשיר שווה זהב. מומחיות בתחום שירותי ענן מקנה לעסק שלכם מעטפת מקצועית ויציבה של תמיכה ושירותים.

  • תמיכה ושירות חברה המספקת שרת פרטי בענן ושירותי ענן, מוטב שתספק תמיכה לתקלות טכניות ושירות בהיקף מלא של 24/7. תקלות בתוכנות הנהלת חשבונות ואחרות עשויות לגרור פגיעה משמעותית בפעילות החברה במידה ואינו מטופלות במהירות.

  • שירותים זמינים העונים לצרכים הייחודיים לכם תחזוקה מלאה של החומרה, ממשקים שונים לניהול, התקנה של מערכת ההפעלה, ניטור שוטף, ייעוץ מקצועי, כל אלה ועוד הם שירותים שניתן לקבל במסגרת שירותי ענן. בדקו היטב מה מציעה החברה אותה אתם בוחנים והאם שירותיה מותאמים לצרכים של החברה שלכם.

  • רמת האבטחה יצוא המידע הרגיש של חברה, התוכנות השונות בהן היא עושה שימוש ומסדי נתונים מחייבים רמת אבטחה גבוהה במיוחד מצידו של נותן השירות ובמקרה שלנו, שרת פרטי ושירותי ענן בהם אנו עושים שימוש. מומלץ לבחון היטב את אמצעי האבטחה השונים שמציעות החברות השונות, הגדרות האבטחה והתמודדות מול איומים.

לסיכום

בדומה לתהליכים אבולוציוניים אותם עברו מערכות ותחומים רבים, גם עולם העסקים בכלל ותחום ניהול החשבונות בפרט השתנו ללא היכר בשנים האחרונות. אם בעבר כל שהיה דרוש לכם כדי לנהל את העסק כלכלית היה פנקס ועט, כיום המצב אחר. תוכנות רבות, יעילות ומקצועיות יסייעו לכם לנהל ניהול פשוט ומקיף את העסק שלכם. יחד עם הקידמה המשמעותית בתחום, חשוב לזכור כי תוכנות הנהלת חשבונות הן לא תחום בו תרצו להסתכן בעת ניהול העסק שלכם.

על מנת להבטיח לעצמכם "ראש שקט", מצב בו המידע שלכם מנוהל, מאובטח ומעודכן על ידי מקצוענים, רבות החברות שבוחרות למקם את תוכנות הנהלת חשבונות בהן הן עושות שימוש על גבי שרת פרטי. בבחירה זו הן זוכות לאבטחה מירבית וגישה בלעדית אל השרת, שטח אחסון רחב יותר, יכולת לאפשר תנועה רחבה יותר אל התוכנות ובנוסף, אפשרות ליהנות משירותי ענן מקצועיים ומקיפים.

אנו מזמינים את לקוחותינו לבחון את שירותי מחשוב הענן שלנו לאחסון מערכות הנהלת חשבונות ו-CRM. לחצו כאן לפרטים נוספים.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.