חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack

אם אתם נתקעים עם המחשבים בעבודה השוטפת בחברה ולא מצליחים להתגבר על קשיים יומיומיים בטווח זמן נוח לטיפול והתמודדות עם התקלות השונות, שירותי מחשוב לעסקים קטנים ובינוניים הם הפתרון האולטימטיבי עבורכם. אין ספק כי כיום, בעידן בו רוב העסקים פועלים ומתפקדים על סמך פעילויות מחשב שונות, כל תקלה במחשב יכולה להיות קריטית ומשמעותית ביותר מבחינת הארגון.

שירותי מחשוב ענן לעסקים וארגונים

תפעול העסק הינו בין המטלות המורכבות והחשובות ביותר אשר מבטיחות את התקיימותו השוטפת ואת ההצלחה שלו. תפעול לא מקצועי של בית העסק יביא להפסדים משמעותיים ולתקלות רבות בפעילות השוטפת. על מנת להבטיח את הצלחתו של כל עסק נדרשת תחזוקה שוטפת ומקצועית. בעידן בו המחשב מהווה את הבסיס לפעילויות העסק השונות, שירותי מחשוב ענן לעסקים הופכים להיות אלמנט הכרחי להצלחת החברה.

שירותי מחשוב לעסקים כוללים מגוון רחב של פתרונות לעסקים מתחומים שונים. ביניהם ניתן למצוא את השירותים הבאים:

שירותי מחשוב ענן מסופקים לעסק מרחוק ומאפשרים לו לאחסן מידע ולהשתמש במידע מבלי ההכרח לקנות שטח אחסון מתאים למידע זה. המידע מאוחסן על גבי שרת מרוחק אשר שייך לחברת שירותי המחשוב. זו מאחסנת, שומרת ומאבטחת את המידע מדי יום ביומו ומאפשרת בטחון מלא באשר למידע המאוחסן על גבי השרת.
ארגון המידע בענן, שליפתו ואחסונו מחדש הופכים להיות פשוטים הרבה יותר כאשר מדובר במידע שאינו מאוחסן בשרתים מקומיים. אחסון על גבי ענן מאפשר לשלוט בעומס הקיים על הרשת ובכך – מאפשר את העבודה השוטפת בצורה קלה יותר ומבלי להתעכב כלל.

שירותי תקשורת מחשבים

שירותי תקשורת מחשבים מאפשרים להעביר נתונים ללא כל אפיק פיזי. המידע מועבר בין המחשבים באמצעות רשת תקשורת הכוללת קווים וכבלים, סיבים אופטיים ועוד. שירותי תקשורת מחשבים מאפשרים להכניס את כל המחשבים תחת רשת אחת סגורה וייחודית.

שירותי תחזוקת שרתים

השרת הינו בין האלמנטים המשמעותיים ביותר בכל בית עסק. לפיכך, עליו להיות מאוחסן היטב, מאובטח בצורה הנכונה ומפוקח ככל הניתן בכל עת. הטיפול בשרתים והפיקוח עליהם מצריך לא מעט אנרגיה, זמן וידע. במסגרת שירותי ה-IT יכולה כל חברה ליהנות מפיקוח מתמיד על השרתים. Webgate מציעה ללקוחותיה שירות ניהול שרת מלא הכולל את כל מרכיבי השירות – חומרה, מערכת הפעלה, אפליקציה, מסדי נתונים, סיסטם, DevOps וגיבויים.

 

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.