חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
אחסון אלמנטור
אלמנטור הוא תוסף שחולל מהפכה של ממש בתהליך בניית אתרים. התוסף תואם למערכת וורדפרס ובשונה מבעבר, הוא אינו מצריך כתיבה של קוד על מנת להוסיף תכנים לאתר אלא מערב הליך מהיר ופשוט של גרירת האלמנטים אותם תרצו להוסיף. בשונה ממערכות אחרות, תוסף אלמנטור יאפשר לכם שליטה מלאה בתהליכי העריכה והעיצוב של האתר ללא צורך בסיוע מקצועי צמוד.
 

אחסון אלמנטור / וורדפרס מתקדם בענן – Elementor for WordPress

את תוסף אלמנטור תוכלו להוריד בקלות אל אתר הוורדפרס שברשותכם באמצעות הספריה ולהתחיל לערוך וליצור תכנים באתר. התוסף זמין בגרסה חינמית ובגרסה בתשלום המכילה אפשרויות רבות יותר לעריכת וידג'טים זמינים. אלמנטור מאפשר עריכה של עמודים קיימים, יצירה פשוטה של עמודים חדשים באתר ועיצוב נוח ואינטואיטיבי. וובגייט מציעה מבחר חבילות אחסון וורדפרס עם תמיכה מלאה באלמנטור ותאימות צד שרת אופטימאלית.

 

מדוע כדאי להשתמש בתוסף אלמנטור?

פשטות ונוחות – הורדת התוסף והשימוש בו הם פשוטים במיוחד ונוחים לתפעול. השימוש באלמנטור לא מצריך כל ידע מקצועי או ניסיון קודם, מה שהופך אותו לתוסף ידידותי במיוחד למשתמש. באמצעות גרירה נוחה של אלמנטים תוכלו לבצע שינויים רבים באתר שלכם ובמידה ואתם לא מרוצים מהתוצאה, תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו ללא מאמץ. אלמנטור מציע למשתמשיו מספר רב של תבניות עיצוב מוכנות ללא עלות שיאפשרו לכם תהליך מהיר ופשוט של בנייה ועיצוב האתר.

בחינה ישירה של השינויים באתר – בעבר, על מנת להתרשם מכל שינוי ועריכה שנעשו על גבי האתר היה עלינו להשתמש באפשרות מיוחדת שהציגה את דפי האתר באופן בו הם נראים לעיני הגולשים. כיום, שימוש בתוסף אלמנטור מאפשר להימנע מהסרבול הכרוך בהחלפה בין המצבים השונים על ידי צפייה ישירה בדף לאחר העריכה ובחינת השינויים והעריכות.

אפשרויות מגוונות לעיצוב האתר – עיצוב נוח ומקצועי לכל האלמנטים השונים באתר ללא צורך בליווי מקצועי. תוסף אלמנטור הופך את מלאכת עיצוב האתר לפשוטה במיוחד, גם אם אין ברשותכם ניסיון קודם בתחום. תבניות מעוצבות ואלמנטים עיצוביים רבים זמינים ומוכנים לשימוש עבורכם.

שימוש מותאם לטלפון הנייד – אתרים מושקעים ומקצועיים שאינם מותאמים לצפייה במגוון אמצעים כמו טאבלט, טלפון נייד ועוד, מפספסים נתח ניכר מהגולשים הפוטנציאליים שיכולים לבקר באתר. חווית גלישה נוחה ונעימה היא נקודה קריטית שתשפיע על הצלחת האתר שלכם במדדים רבים כמו תנועת הגולשים, פעולות, רכישות ועוד. אלמנטור יאפשר לכם בניית אתר בתהליך פשוט וקל שיותאם בדיוק לגלישה מהנייד וממכשירים אחרים.

עריכה ללא כתיבת קוד – כתיבת קוד כדי להוסיף או לערוך תוכן באתר היא בהחלט אחת מהנקודות העיקריות שמובילה בעלי אתרים רבים לפנות אל אנשי המקצוע בתחום כדי שיעשו את המלאכה עבורם. האפשרות לערוך, לעצב, ולהוסיף תכנים לאתר ללא צורך בכתיבת קוד משנה את כללי המשחק ומאפשרת לכם לשלוט בקלות וללא צורך בהתערבות חיצונית במימדים רבים יותר באתר שלכם. גרירה פשוטה תאפשר לכם עיצוב ועריכה ללא ליווי מקצועי צמוד או צורך בהוצאות כספים רבות.

אלמנטור זמין עבורכם ללא תשלום – גרסת הבסיס של התוסף הפופולרי זמינה להורדה בחינם. הגרסה החינמית מאפשרת לכם לבנות, לערוך ולעצב את האתר שלכם בפשטות ונוחות. אלמנטור המתקדם המכיל אפשרויות רבות יותר, הן בעיצוב עריכה ויצירה לאתרים כרוך בתשלום.

 

איך מאחסנים את כל הטוב הזה? אחסון אלמנטור ואתרי וורדפרס

אחסון אתרים הבנויים על גבי פלטפורמת וורדפרס בתוספת אלמנטור מצריך מערך איכותי המאפשר טעינה מהירה של האתר, אחסון וגיבוי, אבטחה מוקפדת ועוד שלל אפשרויות. מלאכת בניית האתר שכללה זמן, השקעה, תכנון ומחשבה לא תבוא לידי ביטוי במידה והאתר לא נטען כהלכה, לא מאובטח כראוי, לא מאפשר את העלאתם של קבצים ועוד.

חברות רבות מציעות חבילות שונות לאחסון אתרי וורדפרס הנבדלות זו מזו במאפיינים שונים. חשוב לבחון היטב מספר פרמטרים שונים המהווים גורם מכריע המשפיע על מחיר השירות ואיכותו:

נפח אחסון לאתר – בחירה בשירות אחסון המציע נפח מוגבל יחסית תתבטא במחיר נמוך יחסית ויחד עם זאת, עשויה להיות לא מספקת עבור צרכים משתנים של בעלי אתרים רבים. חברות רבות המציעות אחסון אתרי וורדפרס מאפשרות שטח בלתי מוגבל לאחסון המאפשר אחסון של אתרים "כבדים" או מספר אתרים.

היקף התנועה לאתר – אתרים הזוכים לתנועה רבה מדי יום זקוקים לתמיכה שונה בהשוואה אל אתרים המאופיינים בתנועה דלה יחסית. חשוב לוודא כי שירותי האחסון לאתר וורדפרס עם אלמנטור תומכים בהיקף התנועה הצפוי של גולשים אל האתר.
זמינות השרת המאחסן את האתר – בחינת הזמינות של שרת האחסון היא חשובה מאחר ושרת לא פעיל משמעותו השבתת פעילות האתר. יש לשאוף לבחירה בשירותי אחסון הפעילים בהיקף זמינות הגבוה מ99%.

מיקום שרתי האחסון – ביצועי האתר ומהירותו מושפעים ישירות ממיקומו הגיאוגרפי של השרת. במידה ומרבית הגולשים באתר שלכם ממוקמים בישראל, מומלץ להיעזר בחברת אחסון ששרתיה ממוקמים בארץ.

ותק וניסיון – הפקדת האתר שלכם על נתוניו וגולשיו, בידיה של חברה צעירה ונטולת ניסיון המציעה אחסון אתרים, עלול להיות צעד שגוי. חברה ותיקה בתחום, עתירת ניסיון ולקוחות תדע להתמודד בצורה מושכלת עם תקלות, איומים ועוד.

שירות ותמיכה – תמיכה וסיוע במידה ואתם חווים קושי או מתמודדים עם תקלה לא צפויה באתר הוורדפרס שלכם היא רכיב מהותי שיסייע לכם לבחור את החברה הנכונה עבורכם לאחסון אתרים.

 

אפשרויות אחסון לאתר וורדפרס עם אלמנטור

קיימות מספר אפשרויות שונות לאחסון אתרים הנבנים על גבי פלטפורמת וורדפרס בתוספת אלמנטור. האפשרויות שונות זו מזו בפרטיות המתאפשרת בעת אחסון המידע, בהיקף המשאבים הזמינים ועוד.

 

1. אחסון על בסיס משותף – מדובר באפשרות זולה במיוחד ונפוצה המציעה אחסון של אתרים שונים על גבי אותו שרת אחסון. משאבי האחסון של השרת מתחלקים אף הם בין האתרים השונים, נקודה המקשה על פעילות תקינה ושוטפת של אתרים הנחשבים ל"כבדים" המכילים תוספים רבים.

2. אחסון על גבי ענן – מאפשר אחסנה המתחלקת בין מספר שרתים כך שבמידה ואחד מהם אינו זמין מסיבה כלשהי, שרת אחר יאפשר גישה. צורת אחסון זו מספקת גישה מהירה אל האתר לגולשים ממקומות שונים ומגונים.

3. אחסון על בסיס VPS– מאפשר אחסון משותף של מספר רב של אתרים על גבי אותו השרת, אך בשונה מהאפשרות לאחסון משותף, אפשרות זו מציעה תחימה מוגדרת מראש של המשאבים המוקצים לכל אתר על מנת שאלה לא ישפיעו על תקינות פעילותו של אתר אחר.

4. אחסון על בסיס ייעודי – לאתר המאוחסן מוקצה שרת משלו, כך שהמשאבים העומדים לרשותו הם רחבים במיוחד. האבטחה המוצעת לאתר היא גבוהה וניתן להתאים במדויק את מעטפת השירותים המוצעת.

לסיכום, את אתרי וורדפרס עם תוסף אלמנטור ניתן לאחסן בממשק ייחודי שנבנה במיוחד על מנת לתת מענה לאתרים הבנויים על גבי פלטפורמת וורדפרס. המטרה באחסון ייעודי זה היא שימת דגש על פרמטרים כמו אבטחה, קונפיגורציה ועוד כדי שהאתרים יטענו באופן האופטימלי. בבחירת אחסון יש לקחת בחשבון את תוספת רכיב האלמנטור הצורך משאבים שיש להתחשב בהם, הן מבחינת אחסון ראוי והן מבחינת מהירות, וזאת על מנת לדאוג לפעילות תקינה ומיטבית של האתר.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.