חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
התאמת אתר וורדפרס למובייל

מרגע יציאתה לאור בשנות האלפיים, מערכת ניהול התוכן "וורדפרס" (WORDPRESS), המושתתת על תבניות ותוספים, הפכה לפופולרית בקרב כל מי שחלם להקים אתר עבור בית העסק שלו בקלות. בהסתכלות רטרואקטיבית, נדמה כי וורדפרס הפכה במהירות הבזק לפלטפורמת הפרסום החביבה על מקדמי האתרים ועל בעלי עסקים, שלא חפצו יותר בהשקעת סכומי עתק הנדרשים עד היום לבניית אתר איטי ומיושן. עלות הקמת אתר מאפס שאינה כרוכה בשימוש בוורדפרס, עשויה להגיע היום עד למאות אלפי שקלים, הוצאה שרבים מעדיפים להימנע ממנה. לכן, מערכת וורדפרס מהווה פתרון נוח וזמין.

התקנת תוספים בוורדפרס לחוויית משתמש אופטימלית

עם כל היתרונות שטומנת בחובה פלטפורמת וורדפרס, חשוב לזכור שגם בעת בניית אתר וורדפרס, עלולים בעלי עסקים להיתקל בקשיים הקשורים באחוזי נטישה גבוהים. כדי למנוע זאת, ניתן לנקוט בצעדים הכרוכים בהתקנת תוספים ידידותיים, וכן בהשקעת מחשבה מעמיקה אודות חווית המשתמש.

אמנם כבודה של פלטפורמת וורדפרס מונחת במקומה, אך חשוב לציין כי העלאת מוצרים, פרסום פוסטים והוספת דפים לכל אתר באשר הוא עלולים להכביד עליו ולעכב את זמן הטעינה. הגולשים מצפים לזמן טעינה מהיר במיוחד, ולכן כדי למנוע את נטישת האתר על ידם, חשוב לבחור בחבילת אחסון וורדפרס אשר מעניקה ביצועים, מהירות ויכולות מותאמות לאתרי וורדפרס.

כיצד תוכלו ליצור אופטימיזציה להאצת אתרי וורדפרס?

  • התקנת אלמנטור – אלמנטור הוא תוסף חיוני לכל מי שמעוניין לבנות אתר וורדפרס מעוצב ומשודרג שימשוך אליו לקוחות ומתעניינים. שימוש באלמנטור אינו דורש ידע מקדים בתכנות, קידוד או עיצוב והוא אינטואיטיבי ופשוט לתפעול. השיטה הרווחת בו היא שיטת "גרור ושחרר" והיא מעניקה מראה אסתטי ומקצועי לאתר, בסיסי ככל שיהיה בעת הקמתו. קיימת גרסה נוספת בתשלום גבוה יותר לאלמנטור – "אלמנטור פרו". מדובר בעדכון המאפשר 700 אפשרויות חדשות לעיצובים, פקודות, שליחת טפסים דיגיטליים וכדומה עבורכם ולמענכם.
  • מנגנוני caching – "זיכרון מטמון", או "Cache" הוא מונח המתייחס לשמירת נתונים מקוריים של אתר מסוים, בשרת המאוחסן במיקום אחר ורחוק. כך, מתאפשרת גישה מחודשת למידע שורשי של האתר השמור, במקום להמתין לטעינתו האיטית. הדבר מקל מאוד על גולשים המתקשים להמתין לטעינה השלמה של האתר המקורי, והיא מתאימה למעוניינים בגישה מינימלית ומהירה לתוכן העיקרי.
  • CDN – השימוש ב-CDN מאפשר לאתרים בעלי תכנים כבדים (כמו אתרים המטמיעים בתוכם סרטונים) לזהות את המיקום הגיאוגרפי של הגולש, ולהעביר אותו לגרסה שמורה של האתר. כלומר, מדובר ברשת שרתים גלובלית שמטרתה להעביר את הגולש לשרת קרוב. כך משתפרים ביצועי האתר וזמן הטעינה מתקצר עבור הגולשים, היכן שלא יהיו.
  • cloudflare – קלאודפלייר (cloudflare) הוא שירות שמטרתו היא אחת: להאיץ את ביצועי האתר ואת טעינת התכנים המופיעים בו. מדובר בפלטפורמה אשר ההאצה שלה מתבססת על כך שהיא שומרת גרסת Caching של האתר ומזהה גם היא את מיקומו הגיאוגרפי של הגולש. כך, היא "משחררת" מהשרת הקרוב ביותר את נתוני האתר השמורים ומקצרת משמעותית את זמן הטעינה של האתר.

 

בניית אתרים ללא תבנית, בשונה מאתרי וורדפרס, היא תופעה החולפת אט-אט מעולם בו הפרסום מהיר, שנון ומתאפשר לכולם בעלות נוחה ונמוכה. שימוש נבון במנהלי משנה כמו: אלמנטור, מנגנוני caching, שימוש ב-CDN ושירותים חיצוניים כמו cloudflare עשויים לקצר את זמן הטעינה של האתר, למנוע את עזיבתם הפתאומית של הגולשים ולהבטיח כניסה בטוחה ופשוטה לכל המתעניינים בעסק שלכם.

אנו ממליצים להשתמש באתר GTmetrix.com לבדיקת בעיות באתר אינטרנט וסריקה כוללת

 

בסופו של יום, אתר בית העסק הוא ה"בייבי" שלכם לכל דבר ועניין, והוא דורש תחזוקה שוטפת ועדכונים קבועים של תכנים ותמונות. רק כך יתבצעו המרות רבות וייתכנו רכישות שיובילו אתכם לצחוק כל הדרך אל הבנק. בהצלחה!

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.