חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack

נכון להיום פלטפורמות בניית האתרים וורדפרס ו-wix נחשבות לפלטפורמות מוצלחות ופופולריות במיוחד אשר נמצאות בראש של פלטפורמות בניית האתרים. אין ספק כי שתי הפלטפורמות מספקות מגוון רחב מאוד של אופציות, תבניות עיצוב, תוספים אשר מייעלים את האתר ועוד. בנוסף על כך, אחד היתרונות הבולטים ביותר של שתי הפלטפורמות הללו הוא שניתן להשתמש בהן ללא כל ידע טכני קודם ולבנות באמצעותן אתר ללא שימוש בקוד.

בעלי אתרים רבים תוהים לעצמם האם כדאי להם להעביר את האתר שלהם מפלטפורמת וויקס לפלטפורמת וורדפרס. אם גם אתם חלק מאותם בעלי האתרים המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם!

במאמר זה תוכלו למצוא השוואה בין הפלטפורמות אשר תעזור לכם להחליט איזה פלטפורמה מתאימה לכם יותר.

וויקס או וורדפרס: באיזה פלטפורמה עדיף להשתמש?

מאחר ופלטפורמת וורדפרס וגם פלטפורמת וויקס נחשבות למובילות, עולה השאלה באיזה פלטפורמה עדיף להשתמש? הכנו עבורכם השוואה קצרה שתעזור לכם לבחור:

  • ניהול אחסון – אחסון אתרים הוא נושא חשוב במיוחד בכל אתר ואתר – אחסון אתרים לא איכותי יהפוך את האתר לאיטי, חסר יציבות וישפיע לרעה על חווית המשתמש באתר. לפני שאתם מחליטים באיזה פלטפורמה לבחור חשוב שתבינו את ההבדל בין אחסון האתרים של וויקס לבין אחסון האתרים של וורדפרס. קודם כל נדבר על פלטפורמת וויקס. וויקס הינה מערכת סגור וכל האתרים שנבנו באמצעות וויקס מאוחסנים בשרתי וויקס. כלומר, לא ניתן לבחור שירות אחסון אתרים אחר, יש לכך יתרונות וחסרונות מסוימים. חלק גדול מהאנשים אינם מעוניינים להתעסק עם הגדרת האתר שלהם יותר מדי והם מעדיפים להקים את האתר במהירות האפשרית כדי שהוא יתחיל לעבוד. לאותם אנשים פלטפורמת וויקס יכולה להוות פתרון נהדר.מצד השני, וורדפרס הינה מערכת המתבססת על קוד פתוח ובשל כך אתם יכולים להתקין אותה על כל שרת שרק תרצו במידה וקיימות בו תשתיות התומכות במערכת וורדפרס (במרבית השרתים קיימים חבילות אחסון וורדפרס אשר מותאמות למערכת בצורה מלאה). חברות רבות מציעות שירות של אחסון אתרים המותאם לשרתים של וורדפרס. שירות זה מאפשר תהליך התקנה פשוט וקצר במיוחד, התקנה של תעודת SSL, תמיכה מקיפה ועוד.

ֿ

  • קידום אורגני – פלטפורמת וורדפרס מציעה מגוון רחב יותר של אפשרויות קידום אורגני בהשוואה לפלטפורמת וויקס.
  • תבניות עיצוב – כל בונה אתרים יודע כי עיצוב האתר הוא בעל השפעה משמעותית מאוד על כמות הכניסות לאתר. בעידן של ימינו בו ניתן למצוא עשרות אלפי אתרים בכל נושא העיצוב שמושך הכי הרבה תשומת לב הוא אחד הדברים העיקריים שגורמים לגולשים להיכנס לאתר ולהישאר בו.


פלטפורמות וויקס מציעה למעלה מ-500 תבניות עיצוב רספונסיביות הבנויות על ידי HTML5. כל תבנית מסווגת בהתאם לסוג האתר לו היא מתאימה (בלוג, חנות, דף נחיתה וכן הלאה).

פלטפורמת וורדפרס מציעה עשרות אלפי תבניות עיצוב שונות, חלק מהן בחינם וחלק מהן בתשלום. בדרך כלל תבניות עיצוב שעולות כסף מגיעות עם שירותי תמיכה.

אין ספק כי וורדפרס היא המנצחת בנקודה זו מאחר והיא מציעה כמות הרבה יותר גדולה של אפשרויות בחירה, כמו כן בוורדפרס ניתן להחליף תבנית בכל רגע שרק רוצים, מנגד בוויקס אין אפשרות להחליף תבנית אחרי שבחרתם תבנית מסוימת.

מעבר מWIX לWordPress: תוסף העברת אתרים

כיום ניתן להשתמש בתוסף העברת אתרים לצורך העברה של אתרים שנבנו באמצעות וויקס לפלטפורמת וורדפרס. על ידי חיפוש פשוט באינטרנט תוכלו למצוא תוספים רבים בהם ניתן להשתמש לצורך העברת אתרים. אחד התוספים הפופולריים ביותר הוא "CMS2CMS".

יתרון בולט של תוסף זה הוא שניתן לבדוק מראש מה תהיה העלות של העברת האתר בהתאם לכמות העמודים הקיימים בו וכמות התוכן שקיימת בו.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.