חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack

לו הייתם צריכים להרכיב את ארגז הכלים האולטימטיבי עבורכם, מה הייתם מאחסנים בו? מתי סביר שתעשו בתכולתו שימוש? באיזו תדירות? כעת, חשבו על האתר שלכם, או על האתרים שברשותכם. כמה פעמים נזקקתם לתיקון, שינוי, שדרוג? באיזו מידה התקשיתם לבצע את השינויים והעדכונים הדרושים בעצמכם?

WordPress Toolkit Deluxe הופך את ניהול אתר הוורדפרס שלך לחוויה פשוטה ומנהנה!

WordPress Toolkit Deluxe מאפשרת לכם לנהל את אתרי הוורדפרס שברשותכם ביעילות ופשטות. באמצעות התוכנה אשר מותקנת על גבי שרתי אחסון וורדפרס, ניתן ליצור אתר וורדפרס או לייבא אתרי וורדפרס קיימים שברשותכם על מנת לנהל אותם. התוכנה האידיאלית עבור מי שברשותו מספר אתרי וורדפרס שעליו לנהל.

בעת הכניסה לתוכנת WordPress Toolkit Deluxe המערכת תיצור עבורכם אוטומטית שם משתמש וסיסמה שיאפשרו כניסה עתידית לתוכנה. מומלץ לאפשר לתוכנה עדכונים אוטומטיים על מנת שתוכלו להישאר מעודכנים ובטוחים אונליין. תוכנת ניהול אתרי וורדפרס תציע לכם אפשרות להתקנת תוספים על גבי האתר שלכם, לשנות תוספים קיימים ועוד. תוכלו לקרוא על התוספים, לסקור את כמות הגולשים שבחרו להוריד אותם ואת הדירוג הכולל שקיבלו, בהתאם לפרטים המוצגים ולצורך שלכם, תוכלו לבחור האם תרצו להוסיף אותם או לא.

במידה וברשותכם מספר אתרים על שמכם תוכלו להשתמש באפשרות הסריקה והתוכנה תאתר את אתרי הוורדפרס שלכם ותאפשר לכם להוסיף אותם אל תוכנת הניהול. לאחר שהמערכת מצאה אתרי וורדפרס השייכים  לכם, תוכלו לבחון האם נדרשים עדכונים לאתר ובמידה וכן, תוכלו לעשות זאת באמצעות התוכנה WordPress Toolkit Deluxe. דבר נוסף אותו ניתן לנהל מהתוכנה הוא אבטחת האתרים שמתאפשרת ישירות מפאנל הניהול.

לחיצה אחת תאפשר לכם לשכפל את המידע וההגדרות באתר שלכם לעותק זהה על מנת לבחון שינויים אפשריים, תוספים ולחזור אל גרסת המקור במידה ויש בכך צורך. מדובר בכלי עוצמתי וחשוב בניהול אתר, המאפשר הגנה מקסימלית על שלמות התוכן וההגדרות מבלי לחשוש לבחון שינויים או עדכונים אפשריים.

 

תוכנת WordPress Toolkit Deluxe ובטיחות אתרי וורדפרס שברשותכם

תוכנת הניהול מאפשרת עדכוני אבטחה אוטומטיים שנמצאו חיוניים עבור אתרי הוורדפרס שברשותכם ומנוהלים באמצעות תוכנת הניהול. באפשרותכם לשפר בקלות רבה את הגדרות האבטחה הנוכחיות באתרים שלכם ולבחור באופציות הבאות המוצעות לכם בהתאם לצרכיכם:

  • חסימת גישה אל פרטים שעשויים להיות רגישים
  • חסימת גישה אל מסמכים רגישים
  • חסימת גישה אל חיפושים קודמים
  • חסימת גישה של גורמים לא מורשים להגדרות האתר
  • חסימת גישה לשינוי שם המשתמש של האתר
  • הגבלת אפשרות לעריכת מסמכים ותוכן באתר

ועוד אפשרויות אבטחה נוספות לאתרים שברשותך שנמצאות במרחק הקלקה. באמצעות הליך התקנה פשוט, תוכלו לשלוט בהגדרות רבות של אתרי הוורדפרס שברשותכם, גם במידה ואין לכם ידע נרחב בתהליכי ניהול אתר. הממשק ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי ומאפשר גם למתחילים בתחום, ליצור ולשפר אתרים בצורה טובה ונוחה. כלי מצוין נוסף שמאפשרת תוכנת  WordPress Toolkit Deluxe בכל אחסון וורדפרס מנוהל הוא השוואה בין האתר שלכם לפני הרצת עדכונים לאחרי, תוכלו לבחור בגרסה המועדפת עליכם והיא זו שתחול על האתר.

לסיכום, תוכנת הניהול WordPress Toolkit Deluxe מאפשרת לכם לעשות שימוש בפאנל נוח, רווי אפשרויות ופשוט לשימוש המאפשר לכם לנהל, לערוך, לעדכן ולשדרג מספר רב של אתרי וורדפרס. הפאנל הופך את מלאכת ניהול האתרים לפשוטה גם בעבור המשתמשים המאותגרים טכנולוגית וחוסך שעות של עבודה ולא מעט השקעה ומאמץ עליהם תוכלו לדלג בקלות אם תבחרו להשתמש בפאנל. WordPress Toolkit Deluxe מאפשרת לכם הגנה מקסימלית על האתרים שלכם, עדכונים חשובים ותוספים תוך אפשרות לשמור ולהגן על ההגדרות והתכנים הקיימים ולבחון גרסאות שונות לאתר.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.