חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
טיפים לאתרי וורדפרס מוצלחים

אתר אינטרנט הוא מוצר חובה בימינו. חיזוק המותג, קידום העסק, שיווק ומכירות הן כולן פונקציות שונות אותן ניתן להשיג באמצעות בניית אתר ותפעולו בצורה נכונה. אם בעבר בניית אתר הייתה מורכבת וחייבה את שירותיו של איש מקצוע החל מהשלבים הראשונים של בניית האתר וכלה בתפעול השוטף, כיום ממשקים שונים דוגמת אתר וורדפרס מאפשרים התנהלות עצמאית, נוחה ופשוטה.

מהו אתר וורדפרס?

כיום, קיימות פלטפורמות רבות המאפשרות בנייה של אתרי אינטרנט. אחת הפלטפורמות הפופולריות והנפוצות ביותר היא וורדפרס. מיליוני אתרים בכל רחבי העולם בנויים על בסיסה של פלטפורמה זו. הממשק מאפשר בניית אתר עם קוד פתוח, עובדה המאפשרת תוספת פשוטה של תוספים ופיצ'רים שונים. המערכת נוחה וידידותית למשתמש באופן המאפשר הקמה עצמאית של אתר ומלבד זאת, להקמת אתר וורדפרס לעסקים יתרונות נוספים:

  • ממשק פופולרי – פלטפורמת וורדפרס נחשבת לאחת הנפוצות בשוק, עובדה זו מחייבת את אנשי המקצוע בתחום בניית אתרים ותפעול אתרים להתמקצע ולשלוט בכל האלמנטים הקיימים בה. בניגוד לפלטפורמות אחרות שהשימוש בהן אינו נרחב במיוחד, פופולריות מערכת וורדפרס תאפשר לכם בחירה חופשית מתוך מגוון רחב של אנשי מקצוע הבקיאים באתרי וורדפרס.
  • אתר וורדפרס בקוד פתוח – האפשרות להתקנת תוספים אותם תבנו בעצמכם או בסיוע איש מקצוע אפשרית ונפוצה באתר וורדפרס.
  • שימוש חינמי – בניית אתר בפלטפורמת וורדפרס היא חינמית!
  • קידום אתר וורדפרס בגוגל – קידום אתרים שנבנו באמצעות פלטפורמת וורדפרס בגוגל הוא פשוט וקל. ניתן להוסיף בקלות וללא עלות תוספים שיסייעו לקידום.

 

מה כדאי לתכנן לפני הקמת אתר וורדפרס לעסק?

על מנת להבטיח בנייה נכונה של אתר אינטרנט מצליח, מוטב להשקיע עוד בשלב תכנון האתר טרם הקמתו. על בעל העסק לחשוב מהי מטרת בניית האתר? נראות דיגיטלית? חיזוק תדמית העסק? שיווק ומכירה? חשיפה רחבה בפני לקוחות פוטנציאליים? כשמטרת ההקמה ברורה, הדרך לבנייה נכונה ומדויקת של האתר תהיה קלה יותר. לפני שאתם צוללים אל מלאכת ההקמה, ודאו כי הנתונים הבאים בידיכם:

  • שם האתר – איך תרצו לקרוא לאתר שלכם?
  • תוכן האתר – מה יתפרסם בעמוד הראשי?
  • עמודי התוכן באתר – מה יהיו קטגוריות התוכן הפנימיות באתר? שירותים, בלוג, אודות?
  • תפריטי האתר – מה יופיע בחלק העליון ומה בחלקו התחתון של האתר?

 

אתר לעסק? כך תנהלו אתר וורדפרס נכון!

אתר וורדפרס שנבנה בצורה נכונה מקל משמעותית על תהליך הניהול הנכון שלו. ניהול אתר שוטף כולל בתוכו תחומים שונים: העלאת תכנים כתובים ותמונות, לעיתים אף כתיבה של התוכן עצמו או העלאה של תוכן כתוב וערוך. שיפור הפן הוויזואלי של האתר, רזולוציית התמונות, הרמוניה בין הצבעים המופיעים בו, טיפול בתקלות טכניות באתר, עדכוני גרסה ועוד. בשל נוחות הממשק, ניתן לנהל עצמאית את התחזוקה של אתר וורדפרס, אך יחד עם זאת, ניהול מקצועי ומיומן עשוי לתרום ללא ספק לביצועי האתר, לנראות ולקידום נכון שלו.

ניהול מוצלח של אתר וורדפרס חשוב בשל מספר סיבות:

  1. באגים – כן, כן, גם אם על פניו הכל באתר נראה תקין, תקלות שונות קורות לעיתים ולכן עדכון באופן שוטף חשוב במיוחד לביצועים תקינים ולתקינות אתר העסק שלכם
  2. אבטחת אתר וורדפרס – על מנת למנוע מצבי פריצה לאתר, חשוב להקפיד על אבטחה מספקת ושוטפת.
  3. עדכון התוכנה – בניית אתר המבוסס על גרסה לא מעודכנת של וורדפרס ימנע מכם קבלת תוספים ותכונות חדשות שנוספו לפלטפורמה. מומלץ להתעדכן על מנת ליהנות מהשיפורים והעדכונים של וורדפרס.
  4. אופטימיזציה לאתר – תחזוקה שוטפת של אתר וורדפרס כוללת בחינת נתונים מאוחסנים שאין בהם צורך והסרה שלהם, שיפור ביצועי האתר והמהירות שלו ועוד. ניתן לבצע את התהליך באמצעות התקנת תוסף שיעשה זאת עבורכם. ניתן לרכוש תוסף בתשלום ואפשרי להוריד תוסף ללא עלות.
  5. קידום שוטף – השקעתם, טרחתם, הקמתם אתר וורדפרס, כעת כל שנותר הוא ליידע את העולם כי הוא קיים! קידום בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת של האתר. הוספת תכנים לאתר, שימוש בגרסאות עדכניות, תקצירים, קישורים, כל אלה ועוד משפיעים השפעה רחבה על קידומו של אתר העסק שלכם בגוגל.

 

לסיכום – אתר וורדפרס לעסק זו משימה למקצוענים!

בניית אתר לעסק אינה עוד מלאכה השמורה בבלעדיות לאנשי מקצוע מנוסים בתחום. הקמת אתר וורדפרס ותחזוקתו עשויה להיות משימה פשוטה ונוחה גם ללא רקע רלוונטי קודם בסיוע רצון וזמן ללימוד עצמי. על אתר עסקי מוצלח להיבנות במחשבה תחילה על המטרות אותן נרצה להשיג בעצם בניית האתר, התכנים שיעלו בו והאופן הוויזואלי בו יוצגו.

ברגע בו בניית האתר הושלמה, יש לפעול באופן שוטף על מנת לתחזקו בצורה טובה ויעילה. ניהול אתר מוצלח יעשה תוך דגש על עדכון תכנים, אבטחת האתר, עדכוני גרסה, טיפול בתקלות, אופטימיזציה, עדכון תוספים וקידום יעיל בגוגל.
תחזוקה של אתר מוצלח לא נגמרת עם הקמתו. ניתן לבצע את תחזוקתו עצמאית וניתן להסתייע באנשי המקצוע המיומנים בתחזוקת אתרי וורדפרס שיתחזקו וינהלו את האתר עבורכם.

 

Webgate שמחה להציע שרותי וורדפרס מלאים הכוללים אחסון אתרי וורדפרס, תחזוקה וניהול אתרי וורדפרס וכן שרותי אבטחה וניהול בענן של אתר וורדפרס בכל גודל ובכל מקום.

 

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.