חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack

דומיין הוא בעצם אמצעי הזיהוי שמייחד אותנו ברשת. הוא מזהה אתרים וכתובות מייל ומספק מידע כמו המדינה אליה משתייך האתר ואף את סוג המשתמש ברשת: ארגון לדוגמה. ניתן לרכוש דומיין בתשלום ומומלץ להתאימו לתוכן המקצועי שיוצג באתר או יועבר במייל ולהתאים את הסיומת המתאימה לכתובת האתר או המייל לקהל היעד העיקרי שלך.

מהו בעצם דומיין?

הזיהוי הייחודי לאתר או לכתובת המייל שלך מאפשר את איתורך ברשת ואף מסייע למכשירים השונים "לתקשר" ביניהם. הכתובת "הרשמית" שמשויכת אל החיבור שלך לרשת נקראת IP והיא מכילה סדרת מספרים שעשויה להסתכם ב-12 והם לא פשוטים וקליטים במיוחד לזכירה. מאחר וכתובת קליטה משפיעה במיוחד על הביקור של גולשים אחרים בביתך הדיגיטלי קרי, האתר או המייל שלך, עלה צורך בתרגום קליט יותר לכתובת זו על מנת שמלאכת איתורך ברשת תהפוך פשוטה וקלה יותר.

איך אדע מהם הדומיינים הנכונים לי?

דומיינים שונים זה מזה במגוון רב של פרמטרים. בשונה מכתובתך הפיזית שמהווה נתון שאינו בר שינוי או נתונה להחלטתך, על הכתובת הדיגיטלית שלך ביכולתך להשפיע. לפיכך, בעת רכישת דומיין שישמש ככתובת האתר שלך, כתובת המייל העסקי או אף הפרטי, מומלץ להקדיש זמן ומחשבה על מנת לבחור נכון.

מהם הפרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת דומיין?

  • כתובת דומיין זכירה וקליטה.
  • התאמה בין סיומת הדומיין לקהל היעד שלך: il לקהל מקומי בישראל, com לקהל בינלאומי.
  • התאמה בין תוכן האתר או הפעילות לשמה מוקם המייל לכתובת הדומיין. להתאמה זו השלכות רבות על קידום דיגיטלי של האתר עצמו והן על מיתוגו.
  • דומיינים ותיקים מקודמים יותר מדומיינים חדשים, בשל כך ישנה העדפה גבוהה יותר ותמחור בהתאם לוותיקים יותר.
  • השפה בה כתוב הדומיין – לדומיין הכתוב בעברית בתחילתו והוא פונה לקהל מקומי יש יתרון מאחר ויהיה קליט יותר.

ניהול פורטפוליו של דומיינים עם Webgate: הבחירה הנכונה לאתר ולמייל שלך!

חברת Webgate מאפשרת לך ניהול מקצועי ומנוסה של דומיינים רבים ומאפשרת את רכישתם מתוך מגוון אינסופי של סיומות זמינות. Webgate מציעה ללקוחותיה גישה אל פאנל ניהול פשוט ונוח במיוחד המאפשר ניהול יעיל של מספר דומיינים, הן מקומיים והן בינלאומיים ובנוסף, תסייע לך לחדש את הדומיינים אוטומטית. במידה ולא בחרת חידוש אוטומטי, נציגי החברה יצרו קשר מבעוד מועד על מנת לתזכר על המועד המתקרב בו תפקע בעלותך על הדומיין. החברה מספקת ללקוחותיה תמיכה טכנית ושירות לקוחות הזמינים לספק מענה מתי שיצטרכו, 24/7, הן טלפונית והן על ידי השארת פנייה.

ניהול דומיינים מאפשר לך לנהל, לשנות ולעדכן את כתובת הדומיין בתיאום מקומי מול ISOC, האיגוד הישראלי לאינטרנט או מול הארגון הבינלאומי האחראי על תקינה ברשת במידה והאתר הוא עולמי. דומיינים המנוהלים ב Webgate נעולים אוטומטית על מנת להבטיח לך הגנה מקסימלית, נעילה זו ניתנת לשחרור במידת הצורך. בסיוע פאנל הניהול הפשוט תוכלו לנהל דומיינים שנרשמו במערכות אחרות שאינם Webgate ולנייד אותם אל מערכת הניהול.

בנוסף, Webgate מציעה לך מגוון חבילות אחסון אתרים בישראל אשר יאפשרו לך לנהל את כל הפעילות שלך במקום אחד.

Webgate מחזיקה בניסיון של 25 שנות ניסיון ומוניטין בניהול דומיינים

במהלך 28 שנות קיומה של החברה, צברה חברת Webgate ידע מקצועי רחב בעבודה מול הסקטור הפרטי והציבורי, דבר שמייחד אותה ומציב אותה במקום גבוה בין מיטב החברות הטכנולוגיות השונות הקיימות בארץ. ניהול דומיינים מקצועי מאפשר חיסכון בזמן ובעלויות ומשאיר את האתר וכתובת המייל שלך בידיים מקצועיות ומיומנות. כשהמחיר נגיש, הניסיון אינסופי, היחס אישי והעובדים הם מקצוענים ומיומנים, אין התלבטות! בהצלחה!

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.