חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
אחסון וורדפרס מנוהל

אחסון וורדפרס מנוהל, כשמו כן הוא, אחסון מנוהל של אתרי וורדפרס על ידי חברה מקצועית המעניקה שירותי אחסון אתרים ותמיכה טכנית. אחסון וורדפרס מתקדם מבוסס על שרתים פרטיים אשר מיועדים לאירוח אתר וורדפרס גדול של עסק, חברה או ארגון כלשהו, או לחלופין, על שרתים שיתופיים המיועדים ללקוחות פרטיים או לעסקים קטנים.

אחסון וורדפרס מנוהל: יתרונות

אחסון מנוהל לאתרי וורדפרס טומן בחובו יתרונות רבים לבעלי אתרים ולמפתחים. להלן כמה מהיתרונות המרכזיים:

ביצועים ומהירות – אחסון וורדפרס מנוהל לרוב מייעל את השרתים שלו עבור אתרי וורדפרס. הוא משתמש בטכניקות מטמון, רשתות אספקת תוכן (CDN) וטכנולוגיות אחרות לשיפור הביצועים כדי להבטיח זמני טעינה מהירים יותר ושיפור ביצועי האתר הכוללים.

אבטחה – אחסון מנוהל מספק בדרך כלל אמצעי אבטחה חזקים כדי להגן על האתר שלכם מפני איומים נפוצים, כגון: תוכנות זדוניות וניסיונות פריצה. לעיתים קרובות האחסון כולל תכונות כמו סריקת תוכנות זדוניות, גיבויים אוטומטיים, חומות אש וניטור יזום, זאת במטרה לשמור על בטיחות גבוהה באתר הוורדפרס שלכם.

עדכונים אוטומטיים – אחד היתרונות המשמעותיים של אחסון וורדפרס מנוהל הוא תכונת העדכון האוטומטי. ספק האירוח דואג בשמכם לעדכוני ליבה של וורדפרס, עדכוני ערכות נושא ועדכוני תוספים. זה מבטיח שהאתר שלכם יישאר מאובטח ומעודכן בתכונות העדכניות ביותר מבלי שתצטרכו לעדכן הכל באופן ידני.

תמיכת מומחים – אחסון וורדפרס מנוהל מציע בדרך כלל, תמיכה ייעודית ממומחי וורדפרס הבקיאים בצרכים ובאתגרים הספציפיים של הפלטפורמה. אותם מומחים יכולים לסייע בפתרון בעיות טכניות הקשורות לאתר הוורדפרס שלך, המלצות לתוספים רלוונטיים, אופטימיזציה של ביצועים ועוד.

סקילבילִיות – Scalability שירות לאחסון אתר וורדפרס מנוהל מספק לעיתים קרובות, תשתית גמישה הניתנת להרחבה, אשר מאפשרת לאתר שלך להתמודד עם תנועה מוגברת ודרישת משתמשים ללא בעיות ביצועים. האחסון המנוהל של וורדפרס יודע כיצד להתמודד עם עליות פתאומיות בתנועה בצורה טובה ולספק משאבים כדי להתאים לצרכים שלכם שצוברים תאוצה עם הזמן.
כלים ידידותיים למפתחים – שירותי אחסון וורדפרס מנוהל אלה מציע בדרך כלל כלים ותוספים ידידותיים למפתחים כדי לייעל את הפיתוח והניהול של וורדפרס. זה כולל סביבות פיתוח, שילוב בקרת גרסאות, תמיכה ב-Git, כלי שורת הפקודות ועוד, מה שמקל על מפתחים לעבוד על אתרי וורדפרס.

גיבוי ושחזור – אחסון וורדפרס מנוהל כולל לרוב פתרונות גיבוי אוטומטיים, המבטיחים שנתוני האתר שלכם מגובים באופן קבוע. בכל מקרה של בעיה, אתם יכולים בקלות לשחזר את האתר שלכם למצב הקודם בכמה קליקים בלבד.
פיצ'רים ותוספים – אחסון וורדפרס מנוהל מספק פיצ'רים ותוספים שתוכננו במיוחד עבור אתרי וורדפרס. ביניהם: תוכנת וורדפרס מותקנת מראש, תכונות מוגדרות מראש ותוספים לאופטימיזציה וביצועים מיטביים, התקנות וורדפרס בלחיצה אחת וכלים נגישים להעברת האתר.

אחסון וורדפרס מנוהל דואג לכל ההיבטים הטכניים של אחסון וניהול האתר, ומאפשר לכם להתמקד יותר בתוכן, בעסק או בעבודת הפיתוח הדרושות, תוך כדי הנאה משופרת של ביצועים, אבטחה ותמיכה טכנית באתר שלכם.
 

אנו מזמינים אותך להינות משירותי אחסון וורדפרס מנוהל בוובגייט הכולל עדכונים אוטומטיים, גיבויים שוטפים, סריקת אבטחה תקופתית, מערכת אבטחת WAF ייעודית לוורדפרס ותמיכה טכנית של מקצוענים. לחצ/י כאן לפרטים נוספים

 

אחסון וורדפרס: תעבורה, סוג האחסון ודומיינים

תעבורה – אין הגבלת תעבורה בחבילות השיתופיות, בשירותי אחסון וירטואליים החישוב הוא חודשי, כאשר כל שרת מקבל מכסה נדיבה לתעבורה.

סוג האחסון – ישנה אפשרות לאחסן אתר וורדפרס על שרתים ייעודיים, שרתים שיתופיים עוצמתיים, או לחלופין לקבל שרת VPS, שרת וירטואלי פרטי שמהווה פתרון רציני לחברות וארגונים גדולים.

אחסון דומיינים – חשוב לדעת שאחסון מספר דומיינים משפיע על המחיר באופן ישיר, אחסון דומיין אחד יותר זול מאחסון של מספר דומיינים.

פתרונות לאחסון וורדפרס מנוהל

אחסון VPS – אירוח שרת פרטי וירטואלי (VPS): אירוח VPS מציע משאבים ייעודיים בתוך סביבה וירטואלית. זה מספק ביצועים וסקילבילִיות טובים יותר בהשוואה לאחסון שיתופי. עם אירוח VPS, יש לכם יותר שליטה על תצורת האחסון, ואתם יכולים להקצות שטח דיסק ספציפי לאתר הוורדפרס שלכם.

שרת שיתופי – שרת שיתופי הוא הפתרון הזול ביותר לאחסון, זאת לאור העובדה שאתם חולקים את השרת עם עוד שותפים. מדובר בפתרון שמיועד עבור אנשים שהסביבה האינטרנטית אינה טבעית להם. אולם חשוב לדעת כי השרת השיתופי טומן בחובו גם חסרון גדול, האתר שלכם עלול להיפגע כתוצאה מתקלה בשרת שנגרמה בעקבות אתרים אחרים המאוחסנים באותו השרת.

אחסון בענן – מדובר בשרת וירטואלי לאחסון האתר. אחסון בענן לוורדפרס מאפשר נוחות, גמישות ופתרונות אבטחה מתקדמים.
אחסון בשרת ייעודי – אחסון זה מהווה פתרון יותר יקר משאר השרתים, הוא מיועד לארגונים לתאגידים גדולים, שיש להם תקציב ויכולים להרשות לעצמם לרכוש שרת פרטי ולתחזק אותו.

 

מעוניינים באחסון מנוהל לאתר הוורדפרס שלכם? הגעתם למקום הנכון!

חברת Webgate הינה חברה ותיקה, שצברה למעלה מ-25 שנות ניסיון, מקצועיות ומוניטין בתחום אחסון אתרים. החברה מציעה ללקוחותיה מצוינות טכנולוגית, מחירים אטרקטיביים, אופטימיזציה, מגוון שרתים לאחסון בהתאמה אישית, תמיכה טכנית, שירות לקוחות מצוין ויחס אישי ואדיב לכל לקוח ולקוחה. לחצ/ו כאן לחבילות אחסון וורדפרס מנוהל

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.