חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
CloudFlare

אתרי האינטרנט השונים דורשים תחזוקה שוטפת בכדי לשמור על רמת ביצועים גבוהה וחוויית משתמש איכותית מצד אחד, וכדי למנוע ספאם והתקפות אחרות מצד שני. מהם שירותי Cloudflare וכיצד הם תורמים להגנה ולשיפור הביצועים של אתר האינטרנט? הנה לפניכם כל המידע החשוב בנושא

המידע מובא ללקוחות אחסון אתרים של Webgate לצורך שיפור השירות והדרכה. נשמל לראות אתכם בין לקוחותינו 🙂

מה החשיבות של הגנה ושיפור ביצועים לאתרי האינטרנט?

בין אם מדובר באתר אינטרנט לצרכי פנאי ותחביבים ובין אם מדובר באתר המשמש אותנו לצרכים עסקיים, לכולנו חשוב שהאתר שלנו יציג את רמת הביצועים הטובה ביותר, באופן המשפיע על חוויית משתמשי הקצה וכן על קידום האתר שלנו. לרמת ביצועים גבוהה, ובדגש על מהירות זמן טעינת דפי האתר, קיים משקל חשוב בדירוג המשוקלל של האתר שלנו במנועי החיפוש המקוונים.

מלבד חווית המשתמש וקידום האתר שלנו, חשוב שנקדיש את תשומת הלב הראויה גם לפתרונות אבטחה מקסימליים לאתר שלנו, כך שכל הנתונים והמידע הקיימים באתר יישמרו בצורה הבטוחה ביותר. הגנה מקסימלית לאתר שלנו, תשפיע גם על תחושת הביטחון של הגולשים באתר, כך שירגישו חופשי לבצע פעולות שונות, דוגמת השארת פרטים אישיים וביצוע רכישות באתר.

 

מהן הדרכים הנפוצות להגנה ושיפור ביצועים לאתרי האינטרנט?

בין הדרכים הנפוצות לשמירה על רמת ביצועים גבוהה ואבטחה מקסימלית באתר, נמצאות:

תוספים

אחת הדרכים הנפוצות והמקובלות לביצוע אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלנו, היא באמצעות שימוש בתוספים שונים, המבוססים על כיווץ קוד וקבצים, שימוש ברשת שרתים הפרוסים במגוון מדינות, אופטימיזציה של תמונות ועוד.

שרת אחסון

לכל אתר אינטרנט קיים שרת אחסון משלו, כאשר מאפייני השרת, כמו שטח אחסון, גודל הזיכרון ורוחב פס / תעבורה, משפיעים על ביצועי האתר ולכן, חשוב לבחור בשרת מותאם אישית לצרכים והמטרות שלכם.

תעודת SSL

אחד האלמנטים המרכזיים המשפיעים על רמת אבטחה גבוהה של האתר שלכם הוא פרוטוקול תקשורת מוצפן (SSL), המבטיח כי התקשורת בין הדפדפן לשרת נעשית בצורה מאובטחת ומוצפנת, כך שהגולשים באתר יוכלו להרגיש בטוחים במאת האחוזים לבצע פעולות שונות באתר.

 

מה זה Cloudflare?

אחת הדרכים היעילות והנפוצות ביותר לשיפור האבטחה וביצועי האתר שלנו היא באמצעות שירותי Cloudflare – חברת שירותי ענן דיגיטלית. חברה זו מציעה פתרונות CDN (קיצור המילים Content Delivery Network), המנגישים את הנתונים והקבצים המופיעים באתר שלכם אל הגולשים, דרך השרת הקרוב ביותר אליו. המשמעות של פעולה זו היא הורדת עומס מהשרת של האתר שלנו והאצה משמעותית של האתר.

Cloudflare מציעה גם שירותי אבטחת מידע מתקדמים, החל מחסימת ספאם ועד חסימת התקפות סייבר שונות, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להתמודדות מול תוכנות זדוניות (וירוסים) וזיהוי מקדים ויעיל של בעיות אבטחה באתרים, כך שניתן יהיה לתקן אותן מבעוד מועד.

 

Cloudflare – מאפיינים עיקריים

לשירותי Cloudflare יש כמה מאפיינים עיקריים שכדאי בהחלט להכיר:

רשת שרתים

פעילותה של Cloudflare מבוססת על רשת שרתים הפרוסים ברחבי העולם (בקרב כ – 95 מדינות שונות), כאשר השימוש ברשת שרתים זו מאפשר קבלת קבצים וזמני טעינה עמודי האתר בצורה מהירה במיוחד.

כלים טכנולוגיים מתקדמים

Cloudflare עושה שימוש במגוון כלים טכנולוגיים דיגיטליים מתקדמים, במטרה להגיע לאופטימיזציה מקסימלית של ביצועי האתר.

התאמה מקסימלית

השימוש בשירותי Cloudflare מתאימים כמעט לכל סוגי האתרים, סטטיים או דינמיים, תוך התאמה מלאה לצרכים והמטרות של האתר.

 

מהם היתרונות של Cloudflare?

בין היתרונות הבולטים שהופכים את שירותי Cloudflare לכל כך יעילים ומומלצים, נמצאים:

מגוון פתרונות במקום אחד

שירותי Cloudflare מציעים מגוון פתרונות מתקדמים במקום אחד – פתרונות אבטחה ופתרונות אופטימיזציה של ביצועי האתר, שילוב מנצח שיביא להצלחה וקידום האתר.

אופטימיזציה למובייל

חלק ניכר מתצורות הגלישה באתר נעשה באמצעות המובייל, כאשר Cloudflare יכולה להתאים בצורה מיטבית את התמונות ומהירות זמן טעינת האתר בגרסה הטובה והמתאימה ביותר לגולשים דרך המובייל.

ניתוח דו"חות

כחלק מהשירותים ש – Cloudflare מספקת, תוכלו להפיק דו"חות פעילות לאתר שלכם, באופן שיסייע לכם להפיק תובנות לתעבורת האתר ולפקח על איומים שונים העלולים לפגוע בפעילות האתר.

מיטוב דפי אינטרנט של צד שלישי

במידה ואתר האינטרנט שלכם מכיל מודעות והפניות לצד שלישי, תשמחו לדעת כי Cloudflare מייעלת באופן אוטומטי את דף האינטרנט שלכם, לביצוע טעינה מהירה ומער חלק לאתרים אלו.

 

כיצד משתמשים ב – Cloudflare?

בכדי להשתמש בשירותי Cloudflare, יש לפתוח חשבון ולהזין את פרטי האתר שלכם. כעיקרון, שלבי ההרשמה הם פשוטים, לרבות ממשק תפעול נוח וידידותי למשתמש, כאשר ההמלצה הרווחת היא להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום – Webgate, אשר תלווה ותכוון אתכם לניצול מקסימלי של שירותי Cloudflare, כך שאתר שלכם יגיע לרמת הביצועים הגבוהה ביותר.

 

Webgate – הדרך לשיפור ביצועי אתר האינטרנט שלכם

עם ניסיון של 3 עשורים בתחום אירוח ותחזוקת השרתים, צוות מקצועי ומיומן וקהל לקוחות מהבולטים במשק, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את חבילת שירותי האופטימיזציה המקיפה והנרחבת ביותר, תוך התאמה מלאה לצרכים והמטרות שלכם, כי ההצלחה של האתר שלכם היא גם ההצלחה שלנו.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.