חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
יחסי ציבור לסטארטאפים

יחסי ציבור לסטארטאפים והחשיבות שלהם בעידן הנוכחי

אנחנו נמצאים בעידן הניו מדיה בו קשה מאוד להצליח כחברה ועסק, מבלי להפיץ את המסרים ותוכן ברשתות ו/או באמצעי התקשורת השונים. ככל שהתחרות בשוק צפופה וגדולה יותר, כך גם עולה החשיבות של יחסי הציבור והשיווק של העסק בצורה מדויקת ומקצועית יותר. בטח כאשר מדובר בסטארטאפים ובחברות הייטק שחשוב להם כל כך שהמסרים שלהם יגיעו למשקיעים, לקוחות, ספקים לצורך רכישת המוצר, השקעות או שיתופי פעולה פוטנציאלים.

כך אנחנו עדים לעידן בו יחסי ציבור לסטארטפים הם הלחם והחמאה של כל חברת טכנולוגיה, אפילו כאלו שנמצאות בראשית דרכן. זו הדרך לפתוח עבורן הזדמנויות שהן לפעמים כמו אוויר לנשימה ותנאי לקיומן.

איך יחסי הציבור לסטארטאפים, מסייעים לחברה שלכם להעביר את המסרים שלה בתקשורת?

  1. הודעות לעיתונות על גיוסי כספים העוסקות בגיוסי הון, שיתופי פעולה מסחריים, מינוי בכירים או אפילו התנדבות בקהילה, לצורך בניית המותג של החברה, משיכת עובדים אליה ופתיחת פתח להזדמנויות עסקיות נוספות.

  1. מאמרים וטורי דעה בנושאי הליבה של תחום הפעילות שלך תוך הוספת הקשרים אקטואליים לעת הנוכחית, שהופכים אותך לאוטוריטה בתחום.

  1. ראיונות וכתבות באתרים וערוצי טלוויזיה מרכזיים קשה להמעיט בחשיבות גם של דקות מסך מעטות בערוצים המרכזיים או בהשתתפות בראיונות ובכתבות באתרים, שיכולים בין רגע להקפיץ את המותג שלכם.

  1. ראיונות בפודקאסטים וברדיו ב-2023 – 2024, הפודקאסטים הם אחת הפלטפורמות שמציגות את הצמיחה הגבוה ביותר באחוזי ההשמעה שלהן, הם נוגעים בקהלים רבים ומצליחים לסחוף אחריהן מאות אלפי אנשים ויותר, שנסחפים לדיוני עומק מרתקים על נושאי טכנולוגיה, מוצר, פיתוח ועוד. 30 דקות או פחות והייטק בפקקים, הם בין אותם פודקאסטים פופולרים שמצליחים לצבור מאזינים רבים ולהעניק חשיפה גדולה מאוד למרואיינים שלהם, בין היתר הודות ליחסי ציבור לסטארטאפים שמסייעים למותגים להביא אותם לבמה זו.

יוזמה מסוימת שלא מדווחת בתקשורת וברשתות, האפקט שלה חלש הרבה יותר

אם זה לא פורסם, זה ספק אם קיים. הכוח של פרסום באתרי אקטואליה, כלכלה והייטק מובילים הוא עצום. גם מבחינת היוקרה אבל גם מבחינת ההבנה שאם המותג שלך הגיע עד לשם, המשדרת לקהל היעד שלך שאתה בליגה של הגדולים ביותר.

היתרון הגדול של הרשתות החברתיות הוא היכולת להפיץ את הראיון, הכתבה או המאמר שפרסמת לתקשורת להמונים בקלות, גם אם לא נחשפו לזה בלייב או בפלטפורמה המקורית בה הם פורסמו. התפקיד של איש או אשת יחסי ציבור מיומנים הוא לזהות כל אפשרות לקידום חברות הסטארטאפ. הם נמצאים בקשר הדוק עם הכתבים והעורכים של ערוצי התקשורת המרכזיים, שלעיתים אף פונים אל חברות יחסי הציבור בעצמה במטרה שיפנו אליה מי מלקוחותיה, לצורך כתבה בנושאים בהם היא עוסקת.

במציאות הנוכחית, החשיבות של קשרים בתקשורת היא קריטית, זאת במקביל להבנה והרבה ניסיון באיך להעביר את המסרים בצורה מדויקת, שמצד אחד לא תישמע שיווקית מדי אבל בכל זאת תצליח לקדם את החברה. במקביל, על סטארטאפים לדעת איך להציג את פעילותם בתקשורת, לדעת מה לומר ומה לא, איך לא ליפול בראיונות ולענות תשובות שיפגעו בהם, ועל כך אמון יועצי התקשורת ויחסי הציבור שלהם. במקביל, לרוב, אנשי יחסי הציבור יהיו גם כותבי תוכן מוכשרים שישלבו סטורי טילינג, שידע לגרום לקהלי היעד לרצות לעבוד עם חברה בזכות הערכים והמסרים שהיא מעבירה.

סטארטאפים, יחסי הציבור מסייעים לשים זרקור על הערכים והמקצועיות שלכם

בסופו של דבר אנשים מחפשים להשקיע, לעבוד ולשתף פעולה עם אנשים. כולנו מחפשים את החומר האנושי המעניין, המוביל, הערכי והמקצועי ביותר, וזו גם העבודה של יחסי הציבור לסטארטאפים לדעת למצוא את אותן נקודות חוזקה של חברות ההייטק ולסייע להן להעביר זאת גם בתקשורת.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.