חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
אחסון שיתופי או שרת וירטואלי

תחום אחסון האתרים הגלובלי משתנה מדי כמה שנים. בשורה התחתונה, החברות שואפות מחד להעניק למפתחים את מירב הגישה לשרת, בעודם שומרים על אבטחה בין חשבון למשנהו, ומאידך להעניק יכולות ניהול מתקדמות למנהלי החברות, ריסלרים ולקוחות קצה.

מהו אחסון שיתופי?

אחסון אתרים שיתופי – בשיטה זו, מוענקת ללקוח גישה מוגבלת לשרת, בדרך כלל על ידי FTP ומנהל קבצים מבוססרשת. את מסדי הנתונים ותיבות הדואר הוא מקים באמצעות פאנל ניהול (cPanel למשל) שסופק לו ע"י חברת האחסון. זוהי השיטה הרווחת ביותר ובעלת העלות הנמוכה ביותר מבין כל שיטות האירוח. היא עובדת נהדר בתנאי שחברת האחסון מנהלת את השרתים בצורה נכונה ולא מכבידה עליהם בלקוחות רבים מדי. בעלי בלוגים, אתרי תדמית ואתרי תוכן קטנים יכולים ללא חשש להסתפק בשירות מסוג זה ולחסוך לא מעט.

חבילות אחסון אתרים בוובגייט: חבילת אחסון אתר – Linux   /   חבילת אחסון אתר בסיסית – Windows

 

מהו שרת וירטואלי – VPS ?

שרת וירטואלי הוא פתרון של אמצע הדרך. מבחינת חברת האחסון הוא דומה מאד לאחסון שיתופי. הלקוח מקבל שטח דיסק, תעבורה, רשיונות למערכת הפעלה. מבחינת הלקוח, הוא מקבל משהו שנראה מאוד דומה לשרת אמיתי/יעודי. הגישה לשרת נעשית באמצעות SSH/RDP/VNC, ללקוח מוענקת גישת אדמיניסטרטור מלאה ויש ביכולתו להתקין לוחות בקרה מלאים בתוך השרת הוירטואלי שלו. לשיטה זו יש יתרונות רבים למדי. בד"כ שרת וירטואלי זול במידה ניכרת מאשר שרת יעודי ואין חשש לגבי החומרה, זה באחריות חברת האחסון. החסרונות העיקריים הם האופן בו מתנהלים המשאבים של פלטפורמת הוירטואליזציה. בשרת אמיתי, עומס יגרור לעליה בטמפרטורה ויאט את הפעילות, בשרת וירטואלי, התוצאה עלולה להיות פשוט קריסה. חסרון נוסף הוא ניהול השרת. אצלנו, כמו בחברות מובילות אחרות, הלקוחות מקבלים שרותי ניהול מלאים לשרתים הוירטואליים, אך לא כל החברות נוהגות כך. ניהול שרת וירטואלי הוא לעתים קשה יותר מניהול שרת פיזי ודרוש לזה ידע טכני מתקדם.

 

אז מדוע בכל זאת לבחור בשרת וירטואלי?

1. בשל אפשרויות הניהול הרחבות, הכוללות התקנת עצמאית של תוכנות, והגדרת שרת מלאה.
2. כתובות IP עצמאיות, כולל reverse dns / PTR
3. התקנת לוחות בקרה (פאנלים) מסוג cPanel, Plesk, DirectAdmin מלאה כולל תמיכה בריסלרים.
4. אפשרות לנהל מסדי נתונים mySQL/MS-SQL באמצעות shell או תוכנה ייעודית אחרות.
5. אפשרות להפעיל על השרת שירותים קבועים כמו שרתי רדיו, מדיה.
6. יכולת לבצע הפצת דואר מקצועית (smtp) כולל שליטה מלאה בכל מרכיבי שרת הדואר.
7. הפרדה טובה ברמת ניצול משאבי מערכת, כולל אבטחת משאבים בין לקוחות.

 

Linux VPS – שרת וירטואלי פרטי

עכשיו במחיר חסר תקדים בישראל – 99₪ לחודש (כולל מע״מ וגיבוי יומי). תן למקצוענים של וובגייט לנהל את השרת שלך ולהוביל אותך להצלחה!

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.