חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack

החדשנות הטכנולוגית נועדה לשפר ולשכלל את חיינו בכל תחומי החיים. מקצה השיפורים לא פסח על עולם הדיגיטל ולאחרונה אתרי מכירות רבים מציעים לגולשים בהם קבלת שירות אונליין באמצעות צ'אט בוט. בזמן הגלישה קופצת הודעה אוטומטית שמטרתה יצירת אינטראקציה עם הגולש שמטרתה היא תמיכה, מתן שירות והובלה למכירה.

 

מהו צ'אט בוט?

מדובר בתוכנה הפועלת בסיוע בינה מלאכותית ומדמה שיחה בין שני אנשים. מטרת העל של הצ'אט בוט היא מינוף מאמצי הקידום של האתר ומתן חיזוק משמעותי למחלקת המכירות והשירות של החברה שבחרה להיעזר בה, מתן מידע סטטיסטי חשוב וכל זאת, ללא התערבות אנושית עם כל המשתמש מכך.

 

למה כדאי לכם להשתמש בצ'אט בוט באתר שלכם?

איסוף לידים, יזימת שיחה, מענה מלא, הפניות מדויקות לחלקים שונים באתר וזמינות ללא תחרות הם רק חלק מהיתרונות הבולטים של תוכנת הצ'אט בוט. בשורות הבאות נרחיב אודות אותם יתרונות.

  • זמינות 24/7 – חשבו כמה פניות פספסתם באתרכם מאחר ולא הייתם זמינים למענה? כמה הודעות חשובות זכו להתייחסות באיחור ניכר וכמה גולשים נזקקו להפניה בלבד אל תוכן הקיים באתר שהם התקשו לאתר. צ'אט בוט מהווה פתרון מצוין לסוגיות אלה ממש ומספק מענה מהיר במיוחד לשאלות ופניות הגולש. המענה המדמה אינטראקציה בינאישית, התשובות האינפורמטיביות והטאץ' מקדם המכירות יסייע לכם להציל לקוחות שעשויים "ללכת לאיבוד" ואף להעלות את הסיכוי שיהפכו ללקוחות קיימים.
  • תיעדוף לקוחות פוטנציאליים – בזכות טכנולוגיית הבינה המלאכותית עליה מושתת הצ'אט בוט, יש ביכולתו לבצע אופטימיזציה ולתעדף גולשים המאותרים כבעלי פוטנציאל גבוה להפוך ללקוחות בהשוואה אל גולשים שאינם מזוהים ככאלה. שירות צ'אט בוטים מתוכנת לקדם מכירות ולכן, באמצעות בחינת מספר פרמטרים שונים ניתן "לסנן" ולבחור במי להשקיע יותר משאבים.
  • חיסכון במשאבים – הצ'אט בוט מסייע לחיסכון בהעסקת עובדים על מנת לספק מענה אנושי. חיסכון בהעסקת עובדים הוא פחות הוצאות עבור בעלי העסק.
  • סטטיסטיקה ואוטומציה – בשונה מנציג מכירות אונליין או נציג שירות לקוחות, תוכנת צ'אט בוטים מאפשרת איסוף מידע סטטיסטי נרחב אודות הגולשים באתר. מלבד זאת, מערכת צ'אט בוט ניתנת לחיבור אל ממשקים אחרים ומערכות נוספות.
  • אפיון מדויק של הגולשים – ניתוח התוכן הנכתב בצ'אט מסייע לנו להתאים מידע ומסרים לגולשים שנמצא כי יש סבירות גבוהה, על סמך הדברים שכתבו כי יביעו בהם עניין.
  • קידום מכירות – הצ'אט בוט מאפשר לכם להמשיך את אסטרטגיית השיווק והמכירה בה בחרתם, גם ללא נוכחות פיזית ומענה אנושי. ניתן להעביר לינקים לתשלום ולהכווין לסגירת עסקה במסגרת הדיאלוגים הדיגיטליים המתקיימים בצ'אט בוטים.

האם הצ'אט בוט תפס את מקומם של נציגי השירות והמכירות?

יתרונותיו של שירות הצ'אט בוט הם שדרוג רציני לעולם השירות והמכירות בדיגיטל. התוכנה מספקת מעטפת מקצועית ויעילה עבור הגולשים בזמנים בהם לא מתאפשר מענה אנושי ונוסף על כך, עושה זאת תוך דיוק, מהירות וקידום ההליך המכירתי. מעבר ליתרונות המובהקים הקיימים בשירות, ייתכן וחלק מהגולשים עדיין יבחרו שלא להמשיך דיאלוג מול בוט ויעדיפו שיחה עם נציג אנושי. הגדרה יעילה של הליך ההתנהלות מול הגולש באתרכם עשויה להתחיל במענה של צ'אט בוט והפנייה אל נציג אנושי במידה ועולה בכך צורך, ההליך נקרא משפך מכירתי והוא משלב בצורה מצוינת בין יעילות התוכנה ליתרונותיו של השירות האנושי.

לסיכום, תוכנת צ'אט בוט מתבצעת באמצעות מענה אוטומטי, יעיל המספק יתרונות מובהקים רבים המועילים הן לבעל האתר והן לגולשים. צ'אט בוטים פועלים בממשקים רבים כמו רשתות חברתיות, וואטסאפ, אתרי תדמית וחנויות אונליין והם מהווים קפיצה משמעותית ביכולתם של בעלי אתרים ועסקים לספק מענה מקצועי, מהיר ואינפורמטיבי לגולשים המבקרים באתר האינטרנט שלהם.

 

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.