חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
בניית אתר בוורדפרס

סביר להניח, שאם אתה בעל עסק ממוצע, ניתן לשייך אותך לאחד מהקטגוריות הבאות:

–  אתה יודע שאתה צריך אתר אינטרנט אבל אין לך את הזמן, הכסף או המשאבים לעשות אותו.
–  יש לך אתר אינטרנט, אבל אתה יודע שאתה לא ממש מקדיש לו את מלא תשומת הלב הדרושה ומוצא בכל פעם תירוץ חדש לדחות את הטיפול בו.

אם אתה מצליח למצוא את עצמך באחת מהקטגוריות הנ"ל, אתה כנראה צריך להתחיל ולבנות את האתר שלך על בסיס וורדפרס (WordPress).

 

בניית אתר וורדפרס (WordPress) – 10 סיבות מעולות

התקנה קלה, מהירה ופשוטה – כיום, ניתן להתקין את מערכת וורדפרס בצורה קלה, מהירה ופשוטה בתוך פחות מ – 5 דקות. במידה ותרכוש חבילת אחסון ב- Webgate תוכל ליהנות מהתקנה אוטומטית של וורדפרס כבר במעמד ההזמנה.

לאחר התקנת מערכת ניהול התוכן תוכל לשנות את העיצוב, המראה הכללי, מבנה האתר ועוד שלל פרמטרים אחרים באמצעות פאנל הניהול של וורדפרס (WordPress) בכוחות עצמך ומבלי להזדקק למתכנת או בונה אתרים לכל פעולה קטנה באתר.

בלוג, אתר או חנות וירטואלית – מערכת וורדפרס החלה את תהליך הפיתוח שלה כמערכת בלוגים אך נכון להיום ניתן ליצור באמצעותה אתרים, חנויות וירטואליות, עמודי נחיתה או כל דבר שתחפוץ בו. כיום, וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן מתקדמת, חזקה ופופולרית במיוחד (כ – 25% מהאתרים בעולם פועלים באמצעותה).

ערכות עיצוב – מערכת וורדפרס כוללת אפשרות לשינוי ערכות העיצוב (Themes) של האתר ובצורה זו ניתן לעצב אתר חדש בתוך דקות ספורות. אם אין יודע לעצב או אין באפשרותך לשכור את שירותיו של מעצב על, תמיד תוכל לקנות ערכת עיצוב מוכנה מאתרים כמו Theme Forest, Elegant Themes, POJO ועוד.

תוספים – מערכת וורדפרס היא גמישה מאוד וניתן להוסיף על גבי מערכת ברירת המחדל תוספים (Plugins) אשר יכולים לשדרג, להוסיף או להתאים אזורים ספציפיים לצרכים שלך. כל התוספים מוסיפים אפשרויות ניהול מתקדמות למערכת הליבה של וורדפרס ומאפשרים לך לענות בצורה טובה יותר על הצרכים העסקיים או הפרטיים של האתר שלך.

גוגל – תצורת ברירת המחדל של וורדפרס מותאמת בצורה כמעט מלאה לגוגל ושאר מנועי החיפוש. באמצעות תוספים כמו התוסף החינמי של Yoast SEO, תוכל לשדרג את יכולות הבסיס ולשלוט על אלמנטים בעמוד אשר קשורים לתהליך הקידום (כותרות, תיאורי Meta, מבנה כתובות, תפריטי Breadcrumbs ועוד…).

התאמה למובייל – וורדפרס מותאמת בצורה מלאה לעבודה על ניידים, סמארטפונים וטאבלטים. כיום כאשר כמות החיפושים והגלישה לאתרי האינטרנט במובייל עברה את השימוש במחשבים הנייחים, התאמה מלאה היא בגדר חובה!

פופולריות – כאמור, נכון להיום וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם, כרבע מהאתרים בעולם מופעלים באמצעותה.

קהילה – כתוצאה מהפופולריות העצומה שוורדפרס זוכה, קהילת המפתחים שלה היא גדולה, פעילה ונדיבה במיוחד. בכל רגע תוכל לקבל עזרה מעשרות אתרים אשר מוקדשים למערכת וורדפרס, מאתרים מסחריים ועד אתרים פרטיים אשר ילווה אותך בתהליך פתיחת בלוג או אתר וורדפרס.

בגרות וניסיון – מערכת וורדפרס היא מערכת בשלה אשר עברה ממזמן את חבלי הלידה שלה. ב – 10 השנים האחרונות, וורדפרס השתכללה, שופרה וממשיכה לגדול באמצעות הקהילה שסובבת אותה.

קוד פתוח – הדבר הכי חשוב לבעלי עסקים, כמה זה עולה לי? – החדשות הטובות הן שמערכת וורדפרס מופצת בחינם עם קוד פתוח, ללא הגבלות מסחריות וכל אחד יכול להוריד ולהשתמש בה לצרכים העסקיים או הפרטיים שלו.

במידה ואתה מעוניין להקים אתר וורדפרס בכוחות עצמך, ללא טובות של אנשים ובתוך 5 דקות מעכשיו, אתה מוזמן לרכוש חבילת אחסון בסיסית או מתקדמת ב – Webgate ולהנות מהתקנה מלאה של המערכת על גבי הדומיין החדש או הקיים שלך!

 

עדיין אין לך אתר אינטרנט מבוסס וורדפרס? לחצו כאן לפרטים אודות שירותי בניית אתרי וורדפרס

 

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.