חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
תבנית בת לוורדפרס
לפי סקר שערך אתר Elegant Themes כ – 85% מהמשתמשים בוורדפרס מבצעים שינוי כלשהו בתבנית העיצוב שלהם, אך רק 35% עושים את שינויים אלה על גבי תבנית בת (Child Theme). במאמר זה נסביר מהי תבנית בת (Child Theme) ולמה אתה חייב להשתמש בתבניות בת (Child Theme) בכל אתר וורדפרס שאתה מפעיל עבור עצמך או עבור לקוחותיך.

 

מה היא תבנית בת – Child Theme?

בשלבים הראשונים של מערכת וורדפרס, כל עדכון שבוצע לתבנית העיצוב הוביל למצב בו בעל האתר איבד את כל השינויים וההתאמות שהוא ביצע – כמובן, שמצב זה הוביל לכך שהרבה מאוד בעלי אתרים לא עדכנו את התבנית שלהם ובכך השאירו את האתר חשוף לפריצות אבטחה מגורמים זדוניים.

כתוצאה מכך, צוות הליבה החדיר את רעיון השימוש בתבנית בת (Child Theme). תבנית בת (Child Theme) בוורדפרס היא תבנית עיצוב אשר יורשת את הפונקציוליות שלה מתבנית עיצוב אחרת אשר משמשת כהורה (Parent Theme). השימוש הפופולרי ביותר בתבניות בת (Child Theme) הוא כאשר אנו רוצים לבצע התאמות, שינויים עיצוביים (CSS) או שינויים מבניים מתבנית וורדפרס קיימת מבלי לאבד את האפשרות לעדכן את התבנית בעתיד.

תיאורטית, כל תבנית וורדפרס יכולה לשמש כהורה ולבסס עליה תבנית בת (Child Theme) ייחודית. עם זאת, מומלץ לבחור תבנית וורדפרס חזקה ממקור מהימן שישמש אותך כתבנית ההורה של העיצוב שלך.

מהם היתרונות בעבודה עם תבנית בת (Child Theme)?

מפתחי ומעצבי משתמשים בתבניות בת בעיקר בשביל להאיץ את תהליכי הפיתוח והעיצוב שלהם. תבנית הורה טובה יכולה לחסוך לבונה או מעצב האתר שעות עבודה רבות מבלי לוותר על פונקציוליות, אפשרויות והתאמה אישית של התבנית.

היתרונות העיקריים בעבודה עם תבנית בת (Child Theme) הן:

1. עדכוני תבנית – הסיבה הראשונית לפיתוח אתרי על בסיס תבניות בת היא האפשרות לעדכן את תבנית האם מבלי לאבד את כל ההתאמות, השינויים והשדרוגים שביצעת בתבנית לבניית האתר שלך. כאשר יוצאת גרסה חדשה לתבנית האם, תוכל לעדכן אותה ללא חשש ובצורה זו להקשיח את רמת האבטחה של האתר.

2. גמישות – תבניות בת (Child Theme) מאפשרות לך להשתמש בתשתית של תבנית קיימת ולהתאים אותה לצרכים שלך מבלי לכתוב יותר מידי קוד חדש (בהנחה שהשינויים הם לא דרסטים). תבנית בת (Child Theme) מאפשרת לך לשנות את קבצי ה – CSS, קבצי התבנית, להוסיף פונקציות חדשות ב – functions.php או כל דבר אחר שאתה מעוניין בו.

3. רשת בטחון לפיתוח – במהלך פיתוח תבנית וורדפרס מאפס הרבה דברים יכולים להשתבש ועל המפתח לחשוב על כל התרחישים האפשריים בזמן הפיתוח. עם זאת, כאשר אתה עובד על בסיס תבנית בת (Child Theme) תבנית ההורה משמשת כרשת בטחון וכאפשרות fallback במקרי חירום.

במידה ואתה מעוניין להקים אתר וורדפרס חדש וזקוק לשירות אחסון וורדפרס, אנו יכולים להציע לך חבילת אחסון וורדפרס ייחודית, אשר כוללת התקנה מלאה של וורדפרס בלחיצת כפתור, 2 גיגה שטח דיסק ו – תעבורה ללא הגבלה במחיר של 33 ש"ח לחודש – לחץ כאן לרכישה.

כמו כן, אם אתה מעוניין לקבל עוד מאמרים, טיפים וחדשות מ –Webgate , הצטרף לקהילת האוהדים שלנו בפייסבוק, לחץ כאן ועשה לנו LIKE.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.