חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack

אפשרויות ה-E-commerce, כלומר הסחר והמכירות באינטרנט, מתרחבות ומשתכללות בקצב מהיר ברחבי העולם, ולמרות שתחום זה כיום אינו נרחב בישראל כמו בארה"ב, אני סמוך ובטוח שלא יאוחר היום בו עסקים ישראליים רבים, קטנים וגדולים כאחד, יחזיקו בבעלותם גם חנות אינטרנטית משגשגת.

בחנות האינטרנטית ניתן למכור מגוון רחב של מוצרים ושירותים, החל מבגדים, מוצרי בית, אביזרי ספורט וכן גם מוצרים שאינם פיזיים, כמו תוכנות מחשב למשל, ספרים לקריאה באינטרנט (E-book) והרשימה עוד ארוכה.

אחסון מג׳נטו ב-Webgate על שרת וירטואלי בענן עם ניהול מלא – לחצו לפרטים

עד לא מזמן, פתיחת חנות אינטרנטית הייתה בהישג ידם רק של עסקים גדולים במיוחד, כי היא דרשה תפעול מלא ותחזוק של אתר על כל המשתמע מכך. עסקים אלו שכרו לשם כך מספר רב של מתכנתים ומעצבים, וכלל העלויות להקמת חנות אינטרנטית בסופו של התהליך היו גבוהות במיוחד.

לאחרונה קמו מספר פלטפורמות להקמת חנויות אינטרנטיות, המאפשרות גם לבעלי עסקים בינוניים וקטנים להיכנס למשחק, ולקחת חלק בשוק המסחר האינטרנטי הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות. הפלטפורמות הללו נוחות ופשוטות מבחינת תפעול ותחזוק, מגיעות עם מגוון רחב של עיצובים ובדרך-כלל לא מצריכות ידע מעמיק בתחומי תכנות ועיצוב, ומיועדות לשימוש לקהל הרחב.

ישנן מספר פלטפורמות עיקריות המשמשות להקמת חנות אינטרנטית, חלקן פלטפורמות ייחודיות לבניית אתרי E-commerce וחלקן מוכרות בתחום בניית האתרים בכלל, כמו WIX ו-וורדפרס.

אחד ההבדלים המרכזיים בין הפלטפורמות הוא היות המערכת עם קוד פתוח או סגור. מערכת עם קוד סגור הינה מערכת המושתתת על חברה מסחרית שפיתחה פלטפורמה להקמת חנויות אינטרנטיות, לעומת מערכת עם קוד פתוח, אשר מאפשרת לבעל החנות להיות עצמאי לחלוטין ושהחנות תהיה בבעלותו בלבד.

הבדלים נוספים העשויים להשפיע על השיקולים שלכם בבחירת הפלטפורמה המתאימה לכם להקמת חנות אינטרנטית, הינם בין היתר מהירות הפלטפורמה, הנוחות והאינטואיטיביות שבעבודה איתה, התאמתה לשפה העברית, אפשרויות סליקת האשראי הישראלי ועוד.

בכדי לעזור לכם להבין קצת יותר לעומק איזו פלטפורמה היא האופטימלית בשבילכם, ערכתי סקירה תמציתית של 2 הפלטפורמות הפופולריות ביותר כיום להקמה ותפעול של חנויות אינטרנטיות, מג'נטו ושופיפיי. כמו כן אנו מזכירים לכם לבדוק את שירותי אחסון לינוקס שלנו אשר מותאמים באופן מלא לאחסון מג׳נטו.

בפסקאות הבאות אשווה בין הפלטפורמות ואפרט על ההבדלים ביניהן, הייחוד שכל פלטפורמה מביאה עמה ועוד.

 

מג'נטו – Magento

מג'נטו היא מערכת קוד פתוח שהוקמה בשנת 2007 על-ידי סטארטאפ ישראלי. מג'נטו הינה פלטפורמה יציבה ומבוססת אשר הוקמה במיוחד לצרכי מסחר אלקטרוני, היא נחשבת לפלטפורמה מובילה להקמה וניהול של חנויות אינטרנטיות ואף נרכשה על-ידי Ebay, אחד מאתרי המסחר העולמיים החשובים ברשת. מג'נטו מציעה מגוון של מודולים אטרקטיביים, קטלוג מוצרים ידידותי, השוואות בין מוצרים ועוד. מערכת המג'נטו מסוגלת להתממשק למערכות ERP ולטפל במקביל בעשרות אלפי מוצרים.

כיום, מערכת המג'נטו היא הפופולרית ביותר בישראל לניהול מסחר אלקטרוני, ושולטת בכ-15% מאתרי המסחר האלקטרוני בעולם.

 

 

מג'נטו

שופיפיי

מהירות בניית חנות

בתוך מספר שעות (עד אינספור) ניתן להקים אתר מעוצב

בתוך מספר שעות (עד אינספור) ניתן להקים אתר מעוצב

ידע טכני

המג'נטו נחשבת לפלטפורמה משוכללת אך מעט מסובכת, דרוש ידע טכני קל

על מנת להקים אתר בסיסי, לא דרוש ידע טכני נרחב

עצמאות

החנות האינטרנטית היא לחלוטין שלך. המערכת מבוססת על קוד פתוח ובעל החנות אינו תלוי בחברה שתספק טכנולוגיות ושירותים שונים ועוד

החנות האינטרנטית היא חלק ממערכת קוד סגור, ולכן במידה ושופיפיי מעוניינת לגבות כסף רב יותר, להגביל את השימוש בטכנולוגיות מסוימות או להפסיק את שירותיה כליל, אין לבעל החנות יכולת השפעה על כך, וההשקעה הרבה שבהקמת החנות עלולה לרדת לטמיון

כמה המערכת ידידותית למשתמש?

הגודל וכמות היישומים במג'נטו יוצרים סרבול בשימוש בפלטפורמה, ולעיתים נדרשת תמיכה של מפתחים ומתכנתים. כמו כן, על בעל החנות לפתוח דומיין ולרכוש אחסון ייעודי לאתר, מערכת גיבוי ואבטחת מידע

המערכת נוחה במיוחד ואינטואיטיבית, וכן מציעה דומיין ואחסון ושירותים נוספים בתשלום הכולל לחודש

כמה המערכת ממתאימה לבעלי חנויות ישראליים?

המערכת תומכת באופן מלא בשפה העברית על כל היבטיה וכן מאפשרת קבלת אשראי ישראלימקומי בנוסף ל-PayPal

פלטפורמה זו מבוססת על הקהל האמריקאי והאירופאי, ולכן ייתכנו תקלות בכתיבת טקסט בעברית ופיסוק בפלטפורמה. המערכת מאפשרת קבלת אשראי ישראלימקומי בנוסף ל-PayPal

ביצועים ומהירות המערכת

ביצועים טובים, מערכת בעלת מהירות בינונית

ביצועים טובים מאוד, מערכת בעלת מהירות גבוהה

עיצובים אופציונליים

בעלת מגוון רחב של תבניות מוכנות לאתרים, קיימת אופציה להתקין תבניות נוספות בתשלום של דולרים בודדים

בעלת מגוון סביר של תבניות מוכנות לאתרים, קיימת אופציה להתקין תבניות נוספות בתשלום של עשרות דולרים בודדים

מחיר

בגרסה הבסיסית (גרסת הקהילה) פרט לעלויות אחסון לא נדרש תשלום נוסף. Webgate מאפשרת חבילת אחסון בסיסית ב-9 ש"ח לחודש בלבד

מחיר החזקה וניהול האתר לחודש הינו 29 דולר לתכנית בסיסית, 79 לתכנית מתקדמת ו-299 לתכנית פרימיום משוכללת

תקופת ניסיון

ישנה אפשרות להקים חנות לתקופת ניסיון ללא תשלום למשך 30 יום

ישנה אפשרות להקים חנות לתקופת ניסיון ללא תשלום למשך 14 יום

 

שופיפיי (Shopify) –

שופיפיי היא מערכת קוד סגור שהוקמה בשנת 2004 בקנדה. שופיפיי היא פלטפורמה מוכרת בעולם ופופולרית מאוד ליצירת חנויות אינטרנטיות. שופיפיי נבחרה על-ידי אמזון העולמית בשנת 2015 להיות ספק השירות המועדף עליה, במקום אמזון Webstore. שופיפיי מציעה מערכת נוחה ופשוטה לשימוש (דומה לעבודה על מעבד תמלילים מתקדם), תמיכה טובה וחווית משתמש ידידותית במיוחד.

באופן כללי פלטפורמת המג'נטו הינה פלטפורמה פחות פשוטה וקלה לתפעול מאשר פלטפורמת השופיפיי, אך היא בהחלט שווה את ההשקעה בלימוד והיכרות עם המערכת, שכן היא פלטפורמה מאוד מקצועית ומשוכללת, ויותר מתאימה לקהל הישראלי מבחינת תבניות מותאמות לשפה העברית.לפי דעתי 2 הפלטפורמות הללו הינן בעלות תכונות וביצועים טובים מאוד, אין ספק שהכבוד וההערכה בהן הן זוכות מאלפי המשתמשים בפלטפורמות מדי יום הינה מוצדקת ומובנת ביותר.

פלטפורמת השופיפיי אמנם נוחה מאוד להקמה ולתפעול, אך בעיניי העובדה שהיא מערכת עם קוד סגור המגבילה את בעל החנות האינטרנטית ובעצם גורמת לו לא להיות הסמכות הבלעדית על החנות שלו, אינה מצדיקה את הנוחות הראשונית שמאפשרת הפלטפורמה הזו ביחס למג'נטו.

אם ברצונך לפתוח חנות אינטרנטית בפלטפורמת מג'נטו, אתה מוזמן להזמין מאיתנו חבילת אחסון מותאמת וייעודית למג'נטו, אותה בנינו במיוחד עבור מי שלא מוכן להתפשר על ביצועי החנות האינטרנטית שלו. אצלנו, התקנת מערכת ההפעלה הינה ללא תשלום, אנו מגבים את המידע על השרתים שלנו באופן יום-יומי, ומספקים מהירות גישה גבוהה במיוחד.

 

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.