חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
שרת פרטי בענן

האם לעסק שלכם יש אסטרטגיה כיצד לנהל את המוניטין שלכם ברשת? אם אתם חושבים שרק מותגים גדולים צריכים לנהל את המוניטין והביקורות שנכתבות עליהם ברשת – אתם טועים. כיום, עסקים מכל הגדלים צריכים לדאוג ולנהל את כל מה שהלקוחות שלהם אומרים עליהם ברשת. לא משנה אם אתם בעלים של מסעדה, ספא, רופא שיניים או מוסך – אתם צריכים באופן אקטיבי לעקוב ולנהל אחרי כל חוות הדעת, הפוסטים והתגובות שנכתבות עליכם ברחבי המדיה ויכולים להשפיע על העסק שלכם.

עסקים קטנים יכולים לעשות את זה בגדול באמצעות פרסום ושיווק באינטרנט!

בתור עסקים שפועלים ומקדמים שיווק לעסקים קטנים, אנחנו תמיד מדגישים כמה חשוב לעסקים קטנים, במסגרת תכנון השיווק והפרסום שלכם – להשאיר זמן ותקציב גם לניהול הביקורות שנכתבות עליהן – ההשפעה שיש להן על העסק שלכם יכולה להיות גדולה יותר מכל השיווק שתעשו אונליין. החל מבחירת דומיין קליט וקצר ועד קמפיינים פרסומיים בגוגל ופייסבוק.

בעבר חשבו עסקים רבים, שמספיק לתת שירות טוב ולמכור מוצרים איכותייים – היום זה לא מספיק. אתם לא יכולים להשאיר את המרחב האינטרנטי ואת הרשתות החברתיות לא מפוקחות על ידיכם. יותר מזה, אתה צריכים ללמוד להפעיל את המרחב האינטרנטי לטובתם.

עקבו אחר ביקורות ותגובות ברשת

כל עסק חייב לעקוב ולנטר את כל הביקורות והתגובות שנכתבות עליו ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר), בפורומים מקצועיים ובכל מקום שלקוחות מדברים עליו.
אחת השיטות הפשוטות לעשות זאת, היא לייצר בגוגל התראה, שבכל פעם שגוגל יזהה שמישהו השתמש בשם שלכם, שיעדכן אתכם. יש שיטות נוספות ותוכנות ייעודיות יותר לעשות את המעקב הזה.

חשוב מאוד לא להתעלם מדברים שנכתבו עליכם ברשת ואפילו להגיב עליהם במקומות שאתם יכולים. ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, נסו לא להתעלם מדברים שנכתבים – טובים או רעים. הגיבו עליהם, התייחסו בצורה עניינית ותראו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם מקשיבים ופתוחים לביקורת.

שימרו על קשר עם הקהל שלכם

חשוב להיות מעורבים בקהילה שלכם, לא רק מול הלקוחות שלכם. תהיו אקטיביים מול הלקוחות שלכם, חלקם באופן עצמאי ירצו להעלות עליכם פוסטים חיוביים ופרגון, אבל רובם יצטרכו עידוד ותזכורת שאתם גורם חיובי שכדאי להמליץ עליו. לעיתים אתם יכולים ממש לבקש מהם עזרה, הנה כמה אפשרויות:

בקשו שיכתבו המלצות בקשו מהלקוחות שלכם שיכתבו המלצות, עשו זאת במיילים שאתם כותבים להם ובאתר האינטרנט שלכם. בחלק מהאתרים, לדוגמא באתר תגובות T.co.il יש כלי מיוחד שמאפשר לכם לאסוף ביקורות מהלקוחות שלכם בצורה פשוטה.

תהיו פעילים בפייסבוק נהלו את העמוד העסקי שלכם בצורה אקטיבית וקבועה, כולל את הדף העסקי שלכם. העלו לפחות פוסט אחד כל שבוע, ספרו על חוויה חיובית שקרתה בעסק, עודדו את הלקוחות שלכם לשתף חוויה שהיתה להם עם העסק שלכם

שמרו על קשר בצורה של מייל או סמס נסו לשלוח כל תקופה מייל (ניוזלטר) אינפורמטיבי ומעניין. אל תשלחו רק הצעות לפרסום, נסו לכתוב תוכן איכותי שבאמת יכול לתרום ללקוחות שלכם. בכל ניוזלטר כזה ספרו על תגובה שקיבלתם מלקוח והפנו את הלקוחות לעמודים בהם הם יכולים להוסיף תגובה (כמו בגוגל ביזנס)

הציעו שירות לקוחות מעולה זה כמובן הסעיף הקשה ביותר, אבל הוא חלק בלתי נפרד מיצירת מוניטין חיובי באינטרנט. עדכנו את כל העובדים שלכם על החשיבות של תקשורת חיובית ותורמת, הם השליחים שלכם ולכן חשוב מאוד שהמפגש בין הלקוח לאנשי השירות שלך – יהיה הטוב ביותר.

השיווק שלכם וניהול התוכן – משפיעים על המוניטין שלכם

נושא המוניטין שלכם ברשת, קשור בצורה ישירה לשיווק שלכם ולניהול המותג שלכם ברשת. גם כעסקים קטנים, אתם מותג לכל דבר. המודעות שלכם בגוגל או בפייסבוק, הפוסטים שאתם מפרסמים בעמוד העסקי שלכם – לכל אלו השפעה ישירה על איך תופסים אתכם לקוחות קיימים ועל השיח שיווצר עליכם. הקפידו לא לפגוע ולא לעסוק בנושאים שנויים במחלוקת, נסו לשווק בצורה שבאמת תענה על צורך ולא תדחף בצורה בלתי הגיונית את הפרסומות שלכם בזמנים וללקוחות לא מתאימים. ניהול השווק והפרסום שלכם בצורה נכונה יכול לעזור ולתרום מאוד לניהול מוניטין חיובית.


במדריך שכתבנו פירטנו מספר טיפים כיצד לנהל את המוניטין שלכם ברשת וכיצד לשמור עליו חיובי. ניהול המוניטין בצורה טובה יכול לשפר לכם את התוצאות העסקיות בצורה משמעותית. וזכרו, ספק אחסון אתרים מנוסה זה בהחלט חלק מהמשוואה.


בהצלחה

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.