חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack

כיום, עדיין אחד מערוצי השיווק הפעילים ביותר באינטרנט היא מערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords) אשר מאפשרת לכל אחד להרים קמפיין פרסומי ולהציג את המודעה שלו בתוך תוצאות החיפוש של גוגל ובאתרי השותפים העסקיים שלה.

אחת השאלות הנפוצות בקרב בעלי עסקים קטנים היא כמה יעלה הפרסום וכמה פניות, טלפונים ולקוחות נוכל לקבל ממנו? – במאמר זה אני אסביר לך מהי מערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords), כיצד מבוצע התמחור ואיך להגדיר את התקציב הנכון עבורך.

איך מערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords) עובדת?

לפני שנכנס לחישובי והגדרות תקציב לעסק, חשוב להבין איך בכלל מערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords) עובדת בפועל.
מערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords) מאפשרת לעסקים לפרסם את המודעה שלהם בתוצאו החיפוש ולשלם רק כאשר מקליקים או מתקשרים לבית העסק. ישנם לא מעט דוגמאות לעסקים שצמחו בעקבות פרסום בגוגל אדוורדס (Google AdWords), הנה דוגמא לעסק קטן שהפך לגדול 🙂

הרבה מאוד מפרסמים מתחילים חושבים שגוגל נותנת עדיפות לבעלי תקציב גבוה בלבד. כמובן, שתקציב גבוה לא מזיק, אבל בפועל מיקום המודעה שלך נקבע על ידי 2 גורמים עיקריים הצעת המחיר המקסימלי לקליק ומדד האיכות Quality Score.

בשביל לחדד קצת יותר את הנקודה הזו, הנה הדגמה שביצעו באתר Wordstream לחישוב מיקום המודעה בפועל:

ניתן לראות כי ישנם מפרסמים אשר הצעת המחיר שלהם לקליק היא נמוכה מהמפרסמים המתחרים אך ציון האיכות שלהם גבוה ולכן הם יכולים להשיג כניסות בעלויות נמוכות הרבה יותר.

בניית תקציב לפרסום בגוגל אדוורדס (Google AdWords)

תקציב הפרסום בגוגל אדוורדס נקבע כמו כל תקציב אחר בעסק, אתה תוכל להקציב סכום לפרסום ראשוני (בדרך כלל, נהוג להתחיל עם תקציב של 1,000 – 3,000 ש"ח לחודש) ולבצע את ההתאמות התקציביות תוך כדי תנועה.

בגוגל אדוורדס תוכל ליצור מספר בלתי מוגבל של מסעות פרסום לפי תחומי העיסוק של העסק. אם אתה מפעיל מספר רב של מסעות פרסום תוכל לתעדף קמפיינים שחשוב יותר לעסק. למשל, תוכל לתעדף קמפיינים למוצרים/שירותים הנמכרים ביותר, מוצרים עונתיים וכדומה.

מערכת התקצוב בגוגל אדוורדס (Google AdWords) פועלת על בסיס יומי ובמידה והתקציב היומי נגמר, המודעה שלך נעלמת עד ליום למחרת. בצורה זו, אם אתה יודע שהעלות המקסימלית לקליק היא 0.5$ ואתה רוצה לקבל 300 קליקים ביום, התקציב היומי שלך צריך לעמוד על 150$.

בדוגמא הזו, ניתן לראות כי בהנחה שגוגל תגבה את המחיר המקסימלי (ישנם ביטויים שיהיו זולים יותר מ – 0.5$ לקליק), נוכל לקבל כ – 44 קליקים – לאחר מיצוי התקציב היומי, המודעות שלנו יוסרו עד ליום למחרת. התקציב החודשי המקסימלי שגוגל תגבה יהיה 668$~.
ברוב התחומים ברשת, ניתן לפרסם בעלות ממוצעת של 1$-2$ לקליק בתוך תוצאות החיפוש של גוגל. במידה ונרצה לפרסם ברשת השותפים של גוגל (אתרים אחרים בבעלות גוגל או באתרים שהסכימו להציג מודעות גוגל במתכונת של חלוקת רווחים), בדרך כלל העלויות יהיו נמוכות יותר מדולר לקליק.

אם אתה עושה את הצעדים הראשונים שלך אנו ממליצים להיעזר בחברת קידום אתרים אשר תוכל ללוות אותך בתהליך מחקר הביטויים, בניית הקמפיין הפרסומי והעלאה שלו למערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords). במידה והתקציב שלך נמוך מ – 5,000 ש"ח לחודש, תוכל לנהל אותו בכוחות עצמך ובצורה זו לחסוך את עלויות הניהול של חברת הקידום (בדרך כלל, עמלות הניהול עומדות על 10%-30% כתלות בחברה המבצעת).

 

לסיכום, מערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords) מציע לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לפרסם ולמשוך לקוחות חדשים דרך האינטרנט פתרון נוח, יעיל ולעיתים גם זול.

אם עשית בעבר קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס (Google AdWords) נשמח אם תצטרף לדיון ותן לנו את הפידבקים שלך בנושא. אם אתה מעוניין לקבל עוד מאמרים, טיפים וחדשות מ –Webgate , הצטרף לקהילת האוהדים שלנו בפייסבוק, לחץ כאן ועשה לנו LIKE 🙂

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.