חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
מסחר אלקטרוני באינטרנט

שנים האחרונות השתנה עולם הצרכנות מהקצה אל הקצה. זה התחיל מכך שאנשים החלו לחפש בגוגל או במנועי חיפוש אחרים את השירותים אותם הם צריכים, ויכלו לראות ולהתלבט ורק אז לצאת מהבית. הצעד הבא היה הקמתם של אתרי מסחר אלקטרוני, אשר איפשרו ללקוחות גם לבצע את ההזמנה בצורה מקוונת , ללא הצורך לצאת מביתם ואפילו ללא הצורך בשיחת טלפון.

אחסון אתר למטרת מסחר אלקטרוני

ניהול חנות וירטואלית זה ממש תורה שלמה החולשת על הרבה תחומים : כלכלה, אינטרנט, אבטחת מידע, מסחר, שיווק, פרסום, קידום אתרים, עריכת דין ועוד. במאמר שלהלן יוצגו כמה אלמנטים שונים הקשורים לתחום זה.

שרת וירטואלי מנוהל – הפתרון האידאלי לאתר המסחר שלך

לחנות שלך מגיע הטוב ביותר – שרתים מהירים בישראל, מבחר הפצות לינוקס וחלונות, ממשקי ניהול מתקדמים ותמיכה טכנית מקצועית ממומחי אינטרנט ברמה בינלאומית. כל השרתים מגיעים עם כתובת IP יעודית, התקנה מלאה, גיבוי יומי וכמו כן ניתן לקבל הסכמי שירות לניהול השרת הוירטואלי על כל מרכיביו.

אבטחת מידע מתקדמת לאתר שלך

אבטחת החנות דורש שיתוף פעולה של מספר גורמים. המתכנת צריך להכיר שיטות שונות שמקשות על הפורצים את החיים. כך למשל, כאשר יש קוד שתפקידו לעדכן מידע בבסיס הנתונים, הרי שצריך ברמת הקוד לוודא שהנתונים שהגולש הזין לא מסכנים את בסיס הנתונים בקוד שעלול לגרום לו נזק. כמו כן, מי שאחראי על בסיס הנתונים צריך לוודא שהנתונים השמורים מוצפנים בצורה חזקה. מי שאחראי על עיצוב האתר צריך להיות מתואם עם צוותי התכנה. סוף דבר, כל הצוות הטכנולוגי צריך להיות שותף בשמירה על החנות הווירטואלית מפני פריצות. כמובן שמעבר למקצועיות וניסיון צריך פשוט להשקיע כסף בקניית רכיבים טכנולוגיים שמחזקים את הגנת האתר.

הפן הכלכלי

אחד היתרונות הגדולים של חנות וירטואלית זה החיסכון העצם בעלות השיווק של המוצרים. רכישה דרך האתר מקטינה בהרבה את ההתעסקות של עובדי החברה. לא פלא שתוך חמש שנים כמות המכירות באינטרנט עלו בפי ארבעים (!). בדף המוצר ניתן להציג את כל יתרונותיו בצורה מסודרת ושיטתית. יתרון הוסף זה היכולת להגדיל את כמות הלקוחות, על ידי שימוש בכלים וירטואליים מתגברים על פערים גאוגרפיים.

קידום האתר – SEO

חנות וירטואלית זו הזדמנות מעולה לקדם את האתר – הרבה דלתות נפתחות לרווחה. ניתן לשים את האתר באתרי השוואות מוצרים, שהרי כעת מדובר באתר שמציעה לכל הגולשים מוצרים למכירה. ניתן להציעה מגוון מוצרים למכירה קבוצתית, אפילו כדאי לשקול אפשרות של מכירת המוצרים בעלות נמוכה ולו בכדי לפרסם את האתר בצורה טבעית. כמו כן, ניתן להציע באתרי הסחר האלקטרוני, קופונים שונים הנחות וכך אלפי גולשים יקבלו פרסומת וקישור למוצרי האתר וזאת תוך כדי הצעת הנחה שמפתה את מקבלי הדיוור להיכנס לאתר ולבצע רכישה.

שיווק ופרסום

יותר מחצי מהגולשים מושפעים מחוות הדעת שהם רואים בכל מיני אתרים. לכן רשתות חברתיות, אתרי סרטונים, אתרי השוואות מוצרים וכולי…לכל אלו יש השפעה מכרעת. לכן אם יש לחברה מוצר דגל שהיא באמת מאמינה באיכותו, הרי שכדאי לפעמים אפילו לחלק מוצר זה בחינם לכל מיני "חיות אינטרנט” שימהרו לכתוב את דעתם ולהפיץ זאת ברשת האינטרנטית. ניתן לשווק את המוצר על ידי פעולות לא טבעיות, אך כמו כל פעולה לא טבעית, יש לשקול רווח מול סיכון, שהרי מנועי החיפוש ומנהלי האתרים הולכים ומחכימים מיום ליום.

אחסון אתרים מתקדם – לחצ/י לפרטים

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.