חדש!

אחסון אתרי וורדפרס VIP בענן פרטי של ווובגייט בישראל

a+ (972) 800-222-606

בלוג אחסון אתרים של Webgate - ענן, שרתים וטכנולוגיה

הבלוג נכתב על ידי צוות התמיכה והשיווק של וובגייט וכולל מידע בנושאים טכנים מגוונים וכן בתחומי שיווק ופרסום אתרי אינטרנט, תחזוקת אתרים, וורדפרס, קידום אתרים ואבטחת מידע. הבלוג מתדעדכן מעת לעת, אנא עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים על פוסטים ומאמרים חדשים בבלוג.

אחסון אתרים לעסקים
על שרתים בישראל עם ממשקי ניהול cPanel/Plesk ותמיכה מקצועית

עכשיו במבצע!

קטגוריות בבלוג

מחפשים פתרון אחסון? צרו קשר ליעוץ חינם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

ענן תגיות

Nitro Pack
Nitro Pack
וובגייט אחסון אתרים

1. ניסיון, ותק, מקצועיות לצוות הסיסטם של וובגייט מעל 15 שנות ניסיון באירוח אתרים. התחלנו הרבה לפני ממשקי הניהול הזוהרים ואנו יודעים בדיוק מה קורה מתחת למכסה של השרת.

 

2. עצמאות ובעלות על כל הציוד. כל הציוד אשר משמש לאירוח אתרים, גיבוי וניהול רשת, לרבות פיירוולים, נתבים ומתגים הינם בבעלות מלאה של וובגייט. אנו שוכרים מהחווה ארון תקשורת וכבל רשת. כל הניהול התשתיות של האחסון מתבצע על ידי צוות סיסטם בלעדי של וובגייט, בעל ניסיו וידע של שנים בניהול מערכות.

 

3. פרטיות, שמירה על מידע ושקיפות. אנו בוובגייט קנאים לפרטיות המידע שלך. התקופה האחרונה הוכיחה כי כל מי שמסוגל לשים ידו על מידע עושה בזה שימוש, לרבות ממשלות וארגונים שאמורים לשמור עליו. אנו בוובגייט עושים את מירב המאמצים להגן על המידע שלך, אם בצורת הגנה מפני האקרים וכמו כן על ידי נהלים מאוד ברורים של עובדי וובגייט לגבי נגישות וטיפול במידע.

 

4. שירות לכל אתר, בכל גודל. אנו בוובגייט יודעים שאתה מתכנן להצליח בגדול, ואכן אחד לכמה מאות אתרים באמת מצליח וצריך שירותים גדולים יותר מאירוח אתרים שיתופי. ללקוחות אלה אנו מציעים שרתי VPS חזקים ובאמצעות Sweethome.co.ilמותג נוסף בקבוצת "אפקטיב הוסטינג" אנו יודעים להעניק שירות אחסון אתרים בכל גודל, כלל אתר, כל עוד הוא חוקי.

 

5. מחירים הוגנים, מתאימים לכל כיס. וובגייט הינו מותג commodity אשר מיועד ללקוחות המחפשים שירות אמין, איכותי, אך בעיקר זול. הצלחנו להעמיד חבילות שירות החל מ-9₪ לחודש לשרתי לינוקס ו-16₪ לחודש לחשבונות על שרתי ווינדוס. מחירים אלו הינם מהנמוכים בשוק, אך יחד עם זאת מספקים חבילה איכותית המתאימה לאתרים פרטיים ואתרי תדמית קטנים, אשר לא צריכים באמת לשלם יותר מזה.

 

6. שותפות בקהילת הקוד הפתוח בישראל ובעולם. אנו עושים שימוש בהמון מערכות קוד פתוח ותורמים רבות לקהילה, באמצעות כתיבה, תיקון באגים ותרומות. אנו מעודדים ארגונים, אתרי מנהל וממשל להתשמש במערכות קוד פתוח ונותנים שרותי אינטגרציה למערכות אלו.

 

7. תמיכה טכנית מהירה ומקצועית. אחת הסיבות לאלפי לקוחות מרוצים הינה איכות התמיכה שלקוחות מקבלים מאיתנו. למרות המחיר הנמוך, אנו מצליחים להעניק תמיכה במהירות ומקצועיות לאלפי לקוחות. מרכז התמיכה פועל בימים אה משעה 09:00 עד 19:00 ואח"כ במתכונת חירום.

 

8. יעוץ, עזרה ופתרונות לכל צרכי אינטרנט. חדר לך מעצב, מקדם או מתכנת? נעזור לך למצוא גם ארבעה! יש להו מאגר ענק של לקוחות, אשר ברובו מורכב מאנשי עשיה רבים בתחומי אינטרנט מגוונים, החל ממעצבים, מתכנתים, בוני אתרים ו-webmasters מנוסים לתחזוקה שוטפת. דברו איתנו ונמצא פתרון לכל בעיה.

 

9. אמינות בשירות ושקיפות. בעיות תמיד קורות וימשיכו לקרות. צוות וובגייט דוגל בשקיפות מירבית מול הלקוח. אם שרת קרס אנו לא נספר לכם סיפורים. אם יש התקפות רשת שיכולות לפגום בשירות נספק לכם מידע ככל שניתן, תוך כדי עבודה על פתרון הבעיה או לאחריה. במידה ויש תקלה ברמת החווה נפרסם הודעות RFO שלהם.

 

10. חבר מביא חבר ומרוויח. אנו נשמח לשלם עמלות נדיבות לצירוף חברים. הפנו אלינו את חבריכם למקצוע וקבלו תגמול בגובה 3 חודשי שירות שהלקוח רוכש. זה יכול להסתכם בכמה מאות שקלים טובים בחודש, נצלו את ההזדמנות!

 

צריכים עוד כמה סיבות טובות? פנו אלינו ונציג שירות ישמח לחזור ולהרחיב על השירות.

אחסון וורדפרס מנוהל
יש לך אתר וורדפרס? אתה חייב לעצמך את Wordpress Toolkit Deluxe - מנהל ההתקנות המתקדם מבית cPanel יחסוך לך שעות של עבודת תחזוקה ויספק לך סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת באמצעות הקשחות ועדכונים שוטפים.